י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד בלעדי

החרדים מתקוטטים גם בראשון לציון

תיעוד בלעדי: פיצול חרדי בראשל"צ. דגל תתמוך בדב צור לראשות העיר  

הגר"מ נחשוני ויעקב אשר עם ראש העיר דב צור
הגר"מ נחשוני ויעקב אשר עם ראש העיר דב צור

בלעדי: בזמן שבש"ס מסרבים להודיע על תמיכה רשמית בראש העיר המכהן התמודד לקדנציה נוספת - בדגל מביעים הערב תמיכה רשמית במועמד המוביל דב צור.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד של חה"כ יעקב אשר שהגיע הערב (רביעי) לשמחת בית השאובה בראשון לציון, שם הביע אשר תמיכה רשמית של מפלגת דגל התורה בדב צור.

לדברי חה"כ אשר, "אנחנו באים לומר לך תודה, תודה בשם תושבי העיר, תודה בשם תנועת דגל התורה. תעשה ותצליח אנלנו תומכים בך אנחנו מאחוריך".

צור הודה לח"כ יעקב אשר על התמיכה ואמר "אתה צריך לחזור להיות ראש העיר בבני ברק, אחרי בני ברק אין יותר מה לעלות. חה"כ אשר הוא חבר כנסת מקסים".

התמיכה מגיעה לאחר שאמש דיווח העיתונאי חיים פרידנלדר כי ‏אחרי שלושה חודשים של משא ומתן עם ש"ס, דגל התורה בראשון לציון הכריעה - לא תומכים באף רשימה למועצה, חופש הצבעה למצביעים. כאשר דגל לא תתמודד לראשות המועצה.

בש"ס עדיין לא הכריעו על ראשות העיר וההערכה היא כי התנועה תתמוך במוטי עג'מי. הודעת ח"כ יעקב אשר הערב מלמדת על פיצול קולות החרדים בעיר ראשון לציון.

נציין עוד כי בין ראש העיר צור לבין דגל התורה, קיים שיתוף פעולה בשנים האחרונות כאשר צור מתחזק קשר עם יו"ר דגל התורה ח"כ גפני, ועם ח"כ יעקב בפרט בעניין התמיכה במוסדות הליטאים בעיר.

 

ראשון לציון דגל התורה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד