י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מזכים במצוות

בזמן שטיילתם: חסידי חב"ד טלטלו לולבים

בזמן שטיילתם: חסידי חב"ד זיכו המונים במצוות החג. כך זה נראה - תיעוד מיוחד‬

בזמן שטיילתם: חסידי חב"ד טלטלו לולבים
חבד צילום: חבד

בסוכה ניידת על רכב, בסוכה על אופניים ובסוכה למטייל: כך מגיעים חסידי ושלוחי חב"ד לרבבות ישראלים ומזכים אותם בנטילת ארבעת המינים ובמצוות 'לישב בסוכה'. תיעוד מיוחד מהזירות השונות ברחבי הארץ

רבבות יהודים מכל שכבות הציבור זוכו בנטילת ד' מינים ובמצוות 'לישב בסוכה' במסגרת "מבצע סוכה" של חב"ד, אותו יזם בשעתו כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש", ומבוצע על ידי אלפי חסידי ושלוחי חב"ד הפזורים בכל רחבי הארץ. 

מבעוד מועד נערכו בחב"ד למבצע השנתי. חלק מהשלוחים השתמשו ב"סוכה ניידת" שהורכבה על רכב ואליה הזמינו יהודים ליטול ד' מינים ולברך 'לישב בסוכה', שלוחים אחרים בחרו דווקא במיזם החדש 'סוכה על גלגלים' שהותאמה לנגרר של אופניים, ויש גם את 'סוכת חב"ד למטייל' שהוצבה בעשרות פארקים ברחבי הארץ. מלבד זאת, היו שבחרו להסתובב עם ארבעת המינים ברחובות הערים ופשוט הציעו לעוברים ושבים לזכות במצוות היום. 
מיזמי העזר לקיום המבצע, הושקו על ידי צעירי אגודת חב"ד - זרוע הפעילות הארצית של חב"ד, זאת לצד שאר חומרי הסברה ואביזרים נוספים. חסידי חב"ד יוצאים למבצע ברחובות הערים מידי יום בחול המועד, יחד עם ילדיהם, לאורך שעות היום, ומזכים המוני יהודים במאור פנים. 
"ההיענות המרשימה דיברה בעד עצמה", שח אחד השלוחים, "בזה אחר זה יהודים נענו לפנייה וקיימו את המצווה. אין לתאר את ההתרגשות שכמות אדירה של יהודים, חלקם נראים מרוחקים ולכאורה לא שייכים, מקיימים בהתלהבות את המצווה".
הרב יוסף יצחק אהרונוב, ראש מערך השליחות בארץ הקודש, אומר כי "הרבי רצה שנגיע לכל יהודי ויהודיה ונזכה אותם במצוות החג. השלוחים משקיעים מאמצים כבירים לקיים את ההוראה הזו ונעזרים בכל הכלים העומדים לרשותם. ההיענות הגדולה מוכיחה עד כמה לב ישראל ער".
חבד נטילת לולב מצוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד