י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסום ראשון:

דרמה: ש"ס תודיע על ריצה לרה"ע אלעד

דיל 'דגל'-ש"ס - הסוף: בעקבות המגעים בין 'דגל התורה' וש"ס בעיר רכסים, בש"ס צפויים לפרק את הדיל שנרקם עם בכירי 'דגל התורה' בחודשים האחרונים • פרסום ראשון

דרמה: ש"ס תודיע על ריצה לרה"ע אלעד
דרעי, ליצמן וגפני צילום: יונתן זינדל פלאש 90

דיל 'דגל'-ש"ס - הסוף: בעקבות המגעים בין דגל התורה וש"ס בעיר רכסים, בש"ס צפויים לפרק את הדיל שנרקם עם בכירי 'דגל התורה' בחודשים האחרונים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעה האחרונה החליטו בש"ס להציב מועמד מטעמה לראשות העיר אלעד, כאשר בש"ס מתכוונים להציג את המועמד כבר הערב בשעה 18:00.

על פי המידע שהגיע ל"בחדרי חרדים' - ההחלטה הגיעה בעקבות התעקשותה של 'דגל התורה' שלא לקבל את מועמדותו של דן כהן לראשות מועצת רכסים וצפויה להגיש את מועמדותו של יצחק רייך לקדנציה נוספת.

בשעה זו נועדים בכירי המערכת הפוליטית של ש"ס בסוכתו של יו"ר התנועה השר אריה דרעי ובוחנים מספר שמות העולים כאופציה להתמודדות על תפקיד ראשות העיר אלעד.

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכירים בש"ס נועדו אמש בחשאי עם אברהם רוזנטל, ראש מועצת טלז-סטון - המתמודד לקדנציה נוספת, כאשר הפגישה הזו מתפרשת כפגיעה של ממש במועמד 'דגל', יצחק רביץ.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי בימים האחרונים מנהל חה"כ ינון אזולאי מו"מ קדחתני עם רבני רכסים בשאלת מועמדותו של דן כהן לראשות המועצה.

רכסים נחשבת לאחד מעמודי התווך בדיל שיזמו בין ש"ס ל'דגל התורה', מאחר ואין הסכמות שם ההשלכות הם על כל הארץ.

ש"ס דגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד