י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טלטלה במפלגה

מסתמן: שינויים בש"ס על חשבון צביקה כהן

למרות הצהרתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כי לא יהיו שינויים בהרכב הרשימה כשלדבריו "נבחרת טובה לא מחליפים", בשעות האחרונות מתברר כי הסיעה עומדת בפני טלטלה

מסתמן: שינויים בש"ס על חשבון צביקה כהן
יעקב כהן

למרות הצהרתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כי לא יהיו שינויים בהרכב הרשימה כשלדבריו "נבחרת טובה לא מחליפים", בשעות האחרונות מתברר כי הסיעה עומדת בפני טלטלה.

שעות אחרונות לסגירת הרשימות ונראה כי בשס המקומית אין רגע של מנוחה, מאבק על תפקיד היו"ר מטלטל את הסיעה וגורם לזעזועים בין חברי המועצה.

בניגוד לפרסומים כי השר דרעי אינו נכנע שוב ללחצים של חיים כהן, מתברר בשעות האחרונות כי בכוונת דרעי לקדם את חיים כהן למקום השני ולהעניק לו את תפקיד יו"ר הסיעה במקומו של צביקה כהן.

סיעת שס ירושלים, עברה במהלך הקדנציה האחרונה זעזועים רבים בפרישתם של כל חברי הסיעה למעט היו"ר הנוכחי צביקה כהן. על אף הטלטלות הרבות, הצליחה הסיעה לעבור את המשברים ולטשטש את המחלוקות,ל מה שיסייע לשמירה על כוחם בקדנציה הבאה במועצת העירייה.

בכירים בשס מסבירים כי המהלך לקידומו של חיים כהן נובע מכך שדרעי אינו מרוצה מתפקודו של צביקה, וכעת ישנה הזדמנות לשדרג את חיים כהן ברשימה, מה שיעניק לו בקלות את תפקיד יו"ר הסיעה.

מקורבים ליו"ר הנוכחי טוענים כי "אין לדברים שחר, דרעי מרוצה מתפקודו של צביקה כהן ועם כל זאת ישדרג את חיים כהן למקום השני לצד צביקה".

נזכיר כי היום (חמישי) עד לשעה 21:00 ניתן להגיש את רשימות חברי הסיעה לוועדת הבחירות, וככל הנראה ייערכו שינויים שוב ברשימת סיעת ש"ס שאינה מצליחה לייצב את עצמה, האם יהיו פנים חדשות? שעות ספורות יגידו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד