י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
'דגל' התקפלה

רכסים תנוהל על ידי רבנים; דן כהן יתמודד לראשות

בתום תקופה מורטת עצבים, 'דגל התורה' הסירה את הוטו הרשמי שלה על מועמד ש"ס לראשות המועצה, ולשם פשרה הוחלט להקים וועדות שינהלו את העיר ויהיו הכתובת לבעיות מול ראש המועצה

דן כהן לצידו של ראש המועצה הנוכחי יצחק רייך. צילם: יעקב כהן - פלאש 90
דן כהן לצידו של ראש המועצה הנוכחי יצחק רייך. צילם: יעקב כהן - פלאש 90

בתום תקופה מורטת עצבים, 'דגל התורה' הסירה את הוטו הרשמי שלה על מועמד ש"ס לראשות המועצה, ולשם פשרה הוחלט להקים וועדות שינהלו את העיר ויהיו הכתובת לבעיות מול ראש המועצה.

על פי הסיכום בין ש"ס לדגל, דן כהן יתמודד למועצה בתמיכתם כאשר ראש המועצה הנוכחי יצחק רייך, ימונה לסגן בשכר.

עוד סוכם, כי במטרה להשאיר ערוץ הידברות בין הסיעות לאורך הכהונה, יוקמו שני וועדות, אחת היא ועדת רבנים המורכבת מרב אשכנזי ורב ספרדי, ובנוסף חברי הכנסת ינון אזולאי ומיכאל מלכיאלי יהיו הכתובת לפניות של הציבור והמפלגות מול ראש המועצה.

עיקר הקושי שגרם להתעקשותם של רבני המקום לסרב לתמוך בכהן, הוא טענות כי כהן "אדם עקשן". אלא שכעת סוכם כי כהן יהיה כפוף לרבנים ולחברי הכנסת, כאמור.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי מי שהוביל את הפשרה הוא חה"כ ינון אזולאי, שפעל בשליחותו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לתווך ולגשר במועצה הצפונית.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף מוקדם יותר היום כי בש"ס צפויים להגיש מועמדות לראשות העיר אלעד בעקבות הפיצוץ במועצה הצפונית אלא שכעת מסתמן כי הכל בא על מקומו בשלום, כאשר ש"ס תתמוך ביצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד