י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בצל הגשת הרשימות

הרבי מויז'ניץ: ממחלוקת לא מרוויחים כלום

בצל הגשת הרשימות והמועמדים, הרבי מויז'ניץ התייחס בטיש אושפיזין, במרומז למחלוקות שנוצרו במהלך מערכת הבחירות, עד כה ואמר: "היום האושפיזין של אהרן הכהן, שהיה אוהב שלום ורודף שלום, יש אנשים שרוצים לעשות מחלוקת והשטן מקטרג בינינו. ממחלוקת לא מרוויחים"

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר

בצל הגשת הרשימות ברשויות המקומיות והריצה של 'דגל התורה' בנפרד בירושלים ובאלעד, התבטא הערב האדמו"ר מויז'ניץ בגנות המחלוקת. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבי נשא דברים בסוכה הגדולה בפני אלפי החסידים ואוהדים, ואמר כי "היום האושפיזין של אהרן הכהן, שהיה אוהב שלום ורודף שלום, יש אנשים שרוצים לעשות מחלוקת והשטן מקטרג בינינו, הן ביחיד והן ברבים. הם חושבים שהם ירוויחו מזה משהו, ממחלוקת לא מרוויחים כלום, הפוך, מי שמוותר הוא המרוויח". 

"אני מכיר אנשים", סיפר הרבי בגילוי לב, ש"רק ויתרו למען השלום והם אף פעם לא הפסידו את זה, זו עבודה קשה, אבל זו דרך החסידות האמיתית". 

"זכרוני שזקני ה'אמרי חיים' אף הצהיר באחת הפעמים, שניסו לייצר מחלוקת כל שהיא: "אם תהיה מחלוקת, הנני מוכן למסור את כל האדמו"רות שלי". 

אחד הנוכחים תיאר ל'בחדרי חרדים', כי הרבי בסיום דבריו, ביקש שישירו את לחנו של המלחי האגדי ר' מוישה גולדמן ז"ל: "לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום", כשקהל האלפים, מצטרף לשירה ומקפץ טפח וטפחיים מעל הפארנצ'עס, משך כעשר דקות. 

בטיש השתתפו הערב, בין הייתר: סגן השר יעקב ליצמן, האסטרטג מנחם גשייד והאחים אברהם ומרדכי בריסק. 

חסידות ויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד