י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הזמר בבני-ברק

אביב גפן מבהיר: 'לא מעוניין בשטריימל'. צפו

הזמר המפורסם אביב גפן, נצפה במסעדת 'טרקלין', כשהוא מברר על עלויות השטריימל, ואמר כי הוא לא מתכנן לקנות כזה, אבל הסקירה בהחלט היתה מרתקת • ל'בחדרי' הוא אומר: "אני אוהב מאד לבוא לבני ברק, אנשים פה מתייחסים אלי יפה ובכבוד" • צפו

אביב גפן מבהיר: 'לא מעוניין בשטריימל'. צפו
אביב גפן במסעדת טרקלין בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

האמן הישראלי המפורסם אביב גפן, שלאחרונה נצפה יותר ויותר במקומות רוחניים, כשבערב סוכות הוא העלה לטוויטר תמונה, יחד עם בנו דילן, כשהם חושבים כיפה לראשם, לצד הזמר שחזר בתשובה, אביתר בנאי, וכתב, "בדרך לבית כנסת עם אביתר בנאי".

הזמר הגיע לבני ברק יחד עם בנו דילן, כשהוא מלווה בידיד חרדי קרוב, חיים גיטלר, שאומר ל'בחדרי חרדים', "הוא ביקר אצלי בסוכה, והוא רצה לקנות אוכל יהודי לשבת, אז לקחתי אותו למסעדת טרקלין ברחוב נפחא, הוא מאד אוהב לבוא לבני ברק".

במסעדה, אביב נצפה בשיחה עם חסיד, בנושא השטריימל שחבש לראשו, ובירר על העלויות ועל אופן הייצור שלו. עם זאת הוא מיהר להבהיר כי הוא לא מתכוון לקנות שטריימל.

אביב גפן מגיע לבני ברק לעיתים קרובות, כדי לקנות אוכל יהודי, והערב כמו בדרך כלל, צעירים חרדים ביקשו מהזמר סלפי, והוא לא אכזב, הוא הצטלם בסבלנות עם כל דורש, ונראה היה כי הוא מרגיש בבית.

ל'בחדרי חרדים' אומר גפן, "אני רוצה לתת לבן שלי את האפשרות לבחור, אחרי הכל אני יהודי, אני רוצה שהוא ידע את כל האפשרויות, ואני מביא אותו לכל מקום חרדי, שאני יכול להביא אותו, אני אוהב מאד לבוא לבני ברק, אנשים פה מתייחסים אלי יפה ובכבוד, טוב לי בעיר הזאת", סיכם הזמר.

נציין, כי גפן, למרות האהדה שצבר בקרב קהלים בישראל, בזכות יצירותיו, שהפכו לנכס צאן ברזל, הוא שנוי במחלוקת בשל היותו ביקורתי והוא אינו ממצמץ להביע דעות נגד הימין בישראל ובעד השלום עם הפלסטינים, כך למשל הוא מרבה לתקוף את הפוליטיקאים מימין, כשהבולטים שבהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות מירי רגב שסופגים ממנו את מירב הביקורת, זאת לצד ביקורת שמתח בעבר נגד חרדים, דתיים ומתנחלים, שעוררו סערות תקשורתיות.

אביב גפן שטריימל טרקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד