ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קונה טבעת באינטרנט? אל תשכח להסיר עקבות

מרבית הגברים כיום עושים את מסע החיפושים שלהם אחר טבעת האירוסין באינטרנט. מדובר על פלטפורמה נפלאה שחוסכת המון זמן, אך גם שמה בסכנה את אפקט ההפתעה

קונה טבעת באינטרנט? אל תשכח להסיר עקבות
צילום: שאטרסטוק

על מנת שהחיפוש שלך יהיה סטיירלי וסודי, כדאי שתאמץ ללבך את כל הטיפים האפשריים. המטרה: להבטיח כי הצעת הנישואין אכן תישמר כהפתעה.

טיפ: בצע את החיפוש במחשב במקום העבודה:

הטיפ הראשון ואולי גם זה שיפטור אותך מכל הצרות האפשריות, הוא לחפש את הטבעת במחשב של מקום העבודה שלך. כל עוד אתה עובד בעבודה בה יש לך מחשב אישי, החיפוש דרך מחשב זה מסתמן כחיפוש הבטוח והיעיל ביותר.

הסיבה? היא לעולם לא תוכל לעלות על החיפושים שאתה מבצע. הקלדת ביטויים כמו טבעות אירוסין יתורגמו מיד לפרסומות, באנרים וסטטוסים ממומנים בפייסבוק, שיעוררו את חשדה בצורה מיידית – על כן, הימנע מחיפוש במחשבך.

השארת את המסך פתוח? כאן הבעיות מתחילות:

היא יצאה לבילוי עם חברות ואתה נשארת בבית לחפש מהמחשב האישי שלך דגמים אפשריים של טבעות? מספיקה שניה אחת שקמת למטבח והשארת את המחשב פתוח, בזמן שהיא בדיוק נכנסת הביתה. חיפוש טבעת האירוסין באינטרנט צריך להתבצע בדיסקרטיות מלאה, זאת על מנת לשמר את אפקט ההפתעה שחשוב כל כך להמון גברים. אם ישנו מקרה בו כדאי מאד שלא לעזוב את המחשב, אפילו לא לרגע – הוא המקרה הזה.

מחק את היסטוריית החיפושים שלך:

לעתים, תצטרך לעשות פעולות אקטיביות יותר על מנת להסיר את העקבות שלך. כך לדוגמא, בעת שאתם חולקים את אותו המחשב. במקרים שכאלו, כדאי מאד למחוק את היסטוריית החיפושים שלך. במידה והיא גלשה ערב קודם באתר שהיא רוצה לחזור אליו, כאשר היא מאתרת אותו דרך היסטוריית החיפושים, היא יכולה לעלות תוך שניות על העובדה כי אתה מחפש טבעות. התוצאה? הצעת הנישואין בהפתעה לא תהיה כאן.

אל תעביר תמונות בווצאפ:

וכל עוד מדובר על חיפוש הטבעת בצורה דיגיטלית, אי אפשר שלא לדבר על הווצאפ. אם רק היית יודע כמה הצעות נישואין התגלו רק בגלל תוכנת המסרים! מה שקורה הוא דבר מאד פשוט: בווצאפ עוברים מסרים בין קבוצות שונות, כך שבמהרה המון אנשים שהם לא אתה מודעים לכוונה שלך להציע. לסודות יש רגליים, וכך הם מוצאים עצמם דופקים גם על המסך של המכשיר החכם של בת הזוג שלך. תמונות של הטבעת בתוך תוכנת המסרים? פשוט מחוץ לתחום!

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד