י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שוב נזכרתם ברגע האחרון? השירות שיקים לכם במה במהירות הבזק

החגים מתקרבים ואתם עדיין לא הזמנתם במה? הכירו את השירות המיוחד שיקים לכם במה איכותית גם ברגע האחרון

שוב נזכרתם ברגע האחרון? השירות שיקים לכם במה במהירות הבזק
צילום: יחץ

החגים מתקרבים, וחלון הזמן שלכם מתחיל להיסגר. אתם עדיין מתלבטים אם לקיים את האירוע, ואנחנו שמחים לבשר לכם שאתם יכולים להתלבט ממש עד הרגע האחרון. עם השירות החדש של הבמה אתם יכולים להירגע.

הבמה מוכיחים שהקמת במה היא כבר לא עניין מורכב כל כך. בתוך זמן קצר - פחות משעתיים - הצוות המקצועי יקים לכם במה לתפארת. אז תכינו לעצמכם כוס קפה, תתרווחו על הכורסה, ותשמרו את מספר הטלפון למקרה שתחליטו שאתם מעוניינים בבמה: 077-9973605

הפתרון ההגיוני ביותר

שרון אלון, שותף ב"הבמה" ובעל ניסיון רב בתחום ההפקות, מספר מה הניע אותו לפתח את הפתרון: "יש לנו ניסיון רב שנים בתחום הבמות. במהלך הזמן זיהינו צורך לייעל את תהליך הקמת הבמה. הקמת במה דרשה המון משאבים מיותרים, ואנחנו רצינו לפתור את זה. החלטנו לפתח במות שיהיה אפשר להקים במהירות רבה. זה נראה לנו כמו הפתרון ההגיוני ביותר".

לצורך העניין גייסו "הבמה" את המהנדסים המובילים בתחום, שעמלו על פיתוח במות ייחודיות המתבססות על משקל נמוך, הרכבה קלה וניידות רבה. הבמות מיוצרות כרגע ב-2 גדלים שונים, ובחברה מבטיחים שבהמשך יכנסו לשימוש במות בגדלים נוספים.

התכנון היעיל של הבמות מאפשר גם חיסכון באנשי צוות מה שמוביל להוזלת עלויות משמעותית. בחלק מהבמות, שני טכנאים יספיקו כדי להקים במה שלמה. זה נשמע מספר זעום, אבל הם באמת עומדים במה שהם אומרים. הודות למשקל הקל שמאפשר שינוע יעיל במיוחד, וההובלה הנוחה, שני טכנאים בלבד יקימו את הבמה, ואתם תחסכו כסף בכך שתשכרו מספר נמוך יותר של עובדי הקמה.

הקמת במה בפחות משעתיים

אתם שומעים את צמד המילים הקמת במה, וחושבים על תהליך ארוך שדורש מספר שעות, אבל הבמות של הבמה מוקמות בזמן קצר במיוחד. גם במות גדולות יוקמו בתוך פחות משעתיים, כדי שתחסכו זמן בשלבי הארגון של האירוע.

הפתרון המהפכני של הבמה מאפשר להם לספק שירותי במה גם ברגע האחרון. לא משנה מתי נזכרתם שאתם צריכים במה, הבמה יספיקו להגיע אליכם עם במה מתאימה.

קיפול מהיר וקל

ההתארגנות לאירוע חייבת להיות מהירה, אבל גם הקיפול לא יכול לקחת הרבה זמן. המקום מושכר לזמן קצוב, התשלום לעובדים הוא בדרך כלל על פי שעות, ואתם רוצים לקפל הכל כמה שיותר מהר. כשם שהבנייה מהירה כך גם הקיפול מהיר, ואפילו מהיר יותר. הרי הרבה יותר קל לקפל מלהרכיב.

גם אם נזכרתם מאוחר, גם אם אתם מתלבטים עד הרגע האחרון, "הבמה" דואגים לכך שהבמה לא תהיה המקל בגלגלים שלכם. שמחת תורה, שמחת בית השואבה, הילולה או דרשה של רב חשוב - לא משנה איזה אירוע אתם רוצים לערוך, ומתי אתם צריכים את הבמה, הם יהיו שם.

להזמנת במה מראש או ממש ברגע האחרון, התקשרו עכשיו >>> 077-9973605

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד