י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אנטישמיות דוחה

מנהיג מלזיה משתלח: 'ליהודים יש אף ארוך'

ראש ממשלת מלזיה, מהאטיר מוחמד, משתלח בבוטות בעם הנבחר ומתאר את היהודים כבני אדם עם "אף ארוך", ואם לא די בזה, הוא גם בוחר להאשים אותם בגרימת הצרות והאסונות במזרח התיכון

ראש ממשלת מלזיה. צילום: רויטרס
ראש ממשלת מלזיה. צילום: רויטרס

ראש ממשלת מלזיה, מהטיר מוחמד, משתלח בעם הנבחר ומתאר את היהודים כבני אדם עם "אף ארוך", ואם לא די בזה, הוא גם בוחר להאשים אותם בגרימת הצרות והאסונות במזרח התיכון.

מהטיר, שבגיל 93 הפך לראש הממשלה המבוגר ביותר בעולם בחודש מאי האחרון, לאחר שהחל את הכהונה השנייה שלו, מואשם כבר עשרות שנים באנטישמיות ואמירות בוטות נגד יהודים, בין היתר האשים את העם היהודי בביצוע משבר הומניטרי בקרב הפלסטינים בשטחים.

בראיון לרשת ה-BBC היום אמר ראש הממשלה המלזי, "אם אתה מתכוון להיות אמיתי, אז הבעיה במזרח התיכון החלה עם הקמתה של ישראל, זאת האמת, אבל אני לא יכול להגיד את זה".

בין השאר הוא כינה את הישראלים "מיוחדים", וטען כי בניגוד לתיעודים ההיסטוריים על כך שששה מיליון יהודים נרצחו בשואה, המספר הוא ארבעה מיליון בלבד.

בתשובה לשאלה מדוע תיאר את היהודים כ"אף ארוך" בספרו "הדילמה המאלאית", הוא אמר: "הם עם אף ארוך, אנשים רבים קראו לנו "אף שמן" לא יצאנו נגד זה, ולא הלכנו למלחמה על זה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד