י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ביצעה מעשים חמורים" >

זה העונש שקיבלה מדריכת הפנימייה החרדית

בפרקליטות מחוז תל אביב ביקשו להטיל על מדריכת הפנימייה החרדית עונש כבד ודו ספרתי, אולם ביהמ"ש הסתפק ב-4 שנות מאסר • האישום: ניצלה את מצוקתן הרגשית של חניכות צעירות ואת התלות שלהן בה • פרקליטה: "מדובר במקרה טרגי"

זה העונש שקיבלה מדריכת הפנימייה החרדית
צללית צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשנה ושלושה חודשים לאחר שנעצרה, בית משפט המחוזי בתל אביב גזר ארבע שנות מאסר על יעל גבריאלוב בת 24, שהורשעה בעבירות חמורות ואסורות שביצעה בחניכות בנות 11 ו-14 תוך ניצול מצוקתן הרגשית והתלות בה, כך דיווחה הערב (שלישי) שלי טפיירו ב'כאן'.

בשלהי חודש סיוון תשע"ז, המשטרה עצרה צעירה בת 23 מרמלה ששימשה כמדריכה בפנימייה בבני ברק. שבועיים לאחר מכן דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי הוגש נגדה כתב אישום חמור, על כך שביצעה מעשים חמורים בילדות בפנימיה, אחת כשהייתה בת 14-16 ואחת בגילאי 11-12 בעת ביצוע המעשים, ששהו בפנימייה לאחר שהוצאו מהוריהם על ידי מחלקת הרווחה בצו בית משפט. 

לפני כשנה בחודש חשוון בית משפט המחוזי בתל אביב הרשיע את יעל גבריאלוב במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים חמורים ואסורים בקטינות. "מדובר בנאשמת שניצלה קטינות שהיו גם כך במצב פגיע ורגיש, ניצלה את בדידותן ואת תלותן בה במשך תקופה ארוכה, על מנת לבצע בהן עבירות חמורות" אמרו בפרקליטות ל'בחדרי חרדים' עם הרשעתה.

היום גזר עליה בית משפט המחוזי שתל אביב ארבע שנות מאסר. על פי הפרסום של שלי טפיירו הערב ב'כאן', בפרקליטות מחוז תל אביב ביקשו לגזור על המדריכה עונש דו ספרתי.

גורמים המעורים בפרטים מסרו כי מדובר בתיק יוצא דופן של הרשעת אשה בעבירות מסוג זה בקטינות, ופרקליטה ביקש להקל עמה בין היתר נוכח העובדה כי בשירות בתי הסוהר אין טיפול ייעודי לנשים עברייניות.

בתגובה לגזר הדין מסר פרקליטה כי "מדובר במקרה טרגי. הנאשמת חשפה מיוזמתה את האירועים, נטלה אחריות מלאה ועשתה כל שניתן לכפר על מעשיה ולצעוד במסלול השיקום".

מעשים חמורים גזר דין מדריכת בנות פנימיית בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד