ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בלעדי

מדוע סירב הח"כ החילוני לפגוש את הנשיא

אורן חזן מתחזק: הח"כ שזכה בעבר לאינספור כותרות שליליות, המריא לביקור בבולגריה, שם על פי הלו"ז היה אמור להפגש עם צמרת המדינה - כולל נשיאה, אולם ל'בחדרי' נודע כי הוא ביטל משום שהמפגש נקבע ליום שבת • חזן ל'בחדרי': "כשאתה מגיע למקום כנציג העם היהודי, אתה צריך לשמור על המסורת"

מדוע סירב הח"כ החילוני לפגוש את הנשיא
אורן חזן צילום: הדס פרוש - פלאש 90

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד), ביקר בין יום כיפור לחג הסוכות בבולגריה כאורח הרשמי של הפרלמנט. כחלק מהלו"ז היה בתוכניתו לפגוש את בכירי המדינה ובראשם נשיא בולגריה ושר ההגנה וממ"מ ראש הממשלה הבולגרי. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין הייתר תוכננו לחה"כ חזן, פגישות עם בכירי המדינה בהם נשיא בולגריה ושר ההגנה, אך חזן סירב לפגוש את האישים, בטענה שהוא לא מקיים פגישות ביום שבת והפגישות בוטלו, מה שהביא גם להערכה בקרב אנשי השלטון.

חזן ביקר במדינת בולגריה בהזמנה של הפרלמנט הבולגרי, שם נועד עם חברי פרלמנט, יו"ר הקואליציה, יושבי ראש הסיעות, סגן יו"ר הפרלמנט, נציג שירות הכבאות, יו"ר הצלב האדום, מפכ"ל המשטרה לשעבר, יו"ר השירותים החשאיים לשעבר, ושר הפנים במטרה לחזק את הקשרים בין הבולגרים לישראל.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר חה"כ אורן חזן: "למרות שאני נוסע בשבת אומנם אני עושה השתדלות לא לפרסם דברים בציבור, אבל כשאתה מגיע למקום כנציג העם היהודי, אתה צריך לשמור על המסורת".

לדבריו, "אם אתה לא תכבד את המסורת, אז למה שהם יכבדו אותה?!.. שבת היא מקור הברכה, אין ברכה בעבודה בשבת צריך לשמור על השבת".

חה"כ חזן ניצל את ההזדמנות לתקוף את ראש העיר תל אביב רון חולדאי, שעתר אתמול נגד הפסקת העבודות בשבת בבניית 'גשר יהודית' בנתיבי איילון, ואמר, "אני מקווה שמדינת ישראל על כלל משרדיה וגווניה יבינו, שאם לא תשמור על הכבוד של המדינה שלך, אף אחד לא יעשה את זה, הזכות שלנו להיות העם היהודי בא גם עם חובות וחלק מהם, זה לשמור על קדושת השבת".

"לו אני הייתי מתמודד לראשות עיריית תל אביב ונבחר, הייתי שומר על המבצר של העיר, אבל גם הייתי שומר על השבת, בצורה כזו שתכבד את כולם" הוסיף.

חזן תקף אישית את רון חולדאי כשאמר כי "הסיפור של גשר יהודית הוא לא אחר מאשר פוליטיקה בשקל של חולדאי - החולדה התל אביבי האחרונה, שרוצה לקושש עוד כמה קולות".

אורן חזן בולגריה שמירת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד