ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
הזיוף היה אחד לאחד

כך ניצל איש העסקים החרדי מעוקץ עתק

בכל מהלכי חיינו אנו מאמינים כי אנו מושגחים בהשגחה פרטית מלמעלה, אבל יש הזוכים לחוות זאת בתחומי חייהם מידי פעם. אשי עסקים חרדי, כמעט והפסיד נתח מהונו על ידי זיוף מושלם של צ'ק עתק שהנפיק בערב החג • הסיפור לפניכם

כך ניצל איש העסקים החרדי מעוקץ עתק
איש עסקים (אילוסטרציה) צילום: unsplash

איש עסקים חרדי מלייקווד, ניצל מהפסד וודאי של מיליון דולר, לאחר שברגע האחרון ניצל מגניבה של נוכל גדול, כך מפרסם האתר 'לייקווד סקופ'.

על פי הדיווח, איש העסקים שביקש להישאר בעילום שם, סיפר כי אנשי עסקים ישרים שהוא מכיר, התקשרו אליו לברר לגבי צ'ק גדול שהוא נתן, ואז התברר לו שצ'ק שהחברה שלו הוציאה לביצוע עסקה הועתק על ידי נוכל שזייף את הצ'ק עם הפרטים כולל החתימה, "אני התחלתי לקבל טלפונים ממספר חברות, ששאלו אותי, אם אני הוצאתי צ'קים בשבילם", הוא סיפר לאתר 'לייקווד סקופ'.

הצ'קים היו בסכומים שנעו בין 18 אלף דולר ועד חצי מיליון דולר, איש העסקים מיד יצר קשר עם סניף הבנק בו הוא מנהל את החשבון, והם הקפיאו את החשבון במיידי.

צ'ק של קרוב לחצי מיליון דולר כבר נפדה על ידי חברת נאמנות, אך ברגע האחרון הכסף עדיין לא עבר סופית, כסף שהיה מיועד לקניית ציוד מאותה החברה.

"ברוך השם הבנק הספיק לעצור את העברת חצי המיליון ברגע האחרון", סיפר איש העסקים החרדי.

הצ'ק נראה ממש אמיתי, עם זיוף ברמה הגבוהה ביותר, מספר הצ'ק, החתימה, הפרטים, הכל היה מזוייף ברמה גבוהה ללא יכולת הבנק לעלות על התרמית.

"אני שמתי לב שהנוכל רשם תאריך של ערב יום טוב האחרון, הוא ידע שאני לא בודק את החשבון בחג, וכך לא אשים לב לתרמית, אך ברגע האחרון אודות לטלפונים שקיבלתי מחבריי ניצלתי", סיפר איש העסקים.

זיוף צ'ק עוקץ איש עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד