י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעל 30 עדויות

בן 41 הואשם שתקף באגרופים מתפלל בבית הכנסת ברסלב

מעל 30 מתפללים מסרו עדות במשטרה • כתב האישום מייחס לו גם תקיפה של אדם שהעיר לו על האגרופים בכל חלקי גופו

בן 41 הואשם שתקף באגרופים מתפלל בבית הכנסת ברסלב
צללית מאחורי דלת זכוכית צילום: פלאש 90

לפני זמן קצר (שישי) הוגש לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד חשוד שתקף שתי מתפללים בבית כנסת ברסלב (השול) בשכונת מאה שערים באמצעות אגרופים ואמצעים נוספים - המשטרה ביקשה להאריך את מעצר הבית עד לתום ההליכים נגדו.

ראשיתה של חקירת המשטרה החלה לפני כשבוע וחצי - מעט לאחר כניסת חג ראשון של סוכות, כאשר סמוך לשעה 19:00 התקבלו במשטרה דיווחים אודות קטטה המתרחשת בבית כנסת "ברסלב" בשכונת מאה שערים בירושלים.

עם הגעת השוטרים החשודים המעורבים נמלטו מהמקום וכאמור המשטרה פתחה בחקירה מאומצת תוך שימוש במגוון האמצעים הטכנולוגיים וגבייתם של מעל 30 עדויות ותלונות שהביאו לביצוע מעצרם של מספר חשודים.

על פי כתב האישום שהגישה יחידת התביעות של המשטרה לפני זמן קצר לבית משפט השלום בירושלים, החשוד כבן 41 יחד עם נוספים, תקף את אחד מקורבנות התקיפה באמצעות אגרופים בכל חלקי גופו והטיח בו ספסל שגרמו לו לחבלות בפניו ובראשו.

עוד הגדיל הנאשם לתקוף מתפלל נוסף במקום לאחר ששאל אותו מדוע תוקף, והנאשם החל לתקוף גם אותו באמצעות אגרופים בכל חלקי גופו וגרם לו לחבלות.

כאמור, המשטרה הגישה כתב אישום כנגד הנאשם ובו 2 סעיפי אישום של תקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים או יותר בגין 2 המקרים. במעמד הגשת כתב האישום, הגישה המשטרה בקשה להאריך את מעצר הבית של החשוד עד לתום ההליכים נגדו.

חקירת המשטרה בעניין התקיפה נמשכת ובמשטרה ציינו, כי מיצוי חקירה מהיר ומקצועי תוך ביצוע מגוון פעולות חקירה נרחבות, הובילו לגיבוש התשתית הראייתית כנגד החשוד שתוך פחות משבועיים הבשילו לכדי כתב אישום. "משטרת ישראל תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד עבירות אלימות, הפוגעות הן באופן אישי בקורבנות התקיפה והן בציבור כולו, במיוחד כאלו המתרחשות במקומות הומי אדם ועלולות להתפתח לקטטה המונית עם תוצאות קשות".

כתב אישום ברסלב מאה שערים אלימות אגרופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד