י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
למען יראו וייראו

כתב אישום נגד הגננות: מכות ומניעת מזון

חודשים ספורים לאחר חשיפת מעשיהן, הוגש כתב אישום נגד שלוש גננות, בגין שורה של מעשי התעללות ותקיפה של פעוטות, עליהם הן היו אמורות להגן

כתב אישום נגד הגננות: מכות ומניעת מזון
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בעיר כנגד אביבה דהן, ליהיא בן דניאל ואורנה אקבלי, בגין שורה של אישומים בעבירת תקיפה של פעוטות בגן בגבעתיים. בנוסף, מואשמות חלקן בעבירת תקיפה על-ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש.

על פי כתב האישום, אשר הוגש על ידי עו"ד קלאודיה בילנקה, במהלך החודשים מאי – יוני 2018, הנאשמות היו אחראיות על שלומם של כ-20 פעוטות בגן בגבעתיים, בני חצי שנה עד שלוש.

דהן הועסקה כגננת בגן ובן דניאל ואקבלי הועסקו כסייעות בקבוצת הפעוטות. בהזדמנויות רבות תקפו הנאשמות דהן ובן דניאל את הפעוטות, בדרכים שונות לרבות בדרך של מכות, דחיפות, צביטות ובעיטות ובמקרים אחדים גרמו לפעוטות מכאוב.

הנאשמת אקבלי תקפה פעוטות בשתי הזדמנויות. הנאשמות נהגו אף להעניש את הפעוטות, באמצעות העמדתם בפינת הגן לפרק זמן ממושך וכן מנעו מהם מזון.

בתקופה הנ"ל ובמהלך פרק זמן של מספר חודשים, נהגה הנאשמת דהן בפעוטות באלימות מילולית ובכוחניות.

במהלך התקופה, נכחו חלק מהנאשמות בגן והיו עדות למעשי התקיפה של הנאשמות האחרות, אולם לא מנעו את הפגיעה בשלומם ובבריאותם של הפעוטות, לא דיווחו על כך לגורמים הממונים ולא מילאו את חובתן כאחראיות, מתוקף תפקידן.

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה להארכת ולהוספת תנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים.

התעללות בילדים גננות גבעתיים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד