י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשמחת תורה עוד רקד בהקפות

התלמידים מבכים: מנהל החיידר הלך לעולמו

בבני ברק הסתלק לבית עולמו, הרב יאיר דוידזון ז"ל, מנהל תלמוד תורה 'אור זורח' והוא בן 75 בפטירתו

התלמידים מבכים: מנהל החיידר הלך לעולמו
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר הבוקר (שני) הרב הגאון רבי יאיר דוידזון זצ"ל, מנהל ומייסד תלמוד תורה 'אור זורח' בבני ברק והוא בן 75 בפטירתו. 

בשנים האחרונות נחלש ורותק לכסא גלגלים, בשמחת תורה האחרון עוד הגיע להקפות בישיבת 'סלבודקה' ורקד דקות ממושכת עם ראש הישיבה הגר"ד לנדו, אך הבוקר השיב את נשמתו ליוצרה. 

במהלך חייו העמיד דורות של תלמידים, במשך עשרות שנים בתלמוד תורה 'אור זורח', ברחוב הרב מלצר בבני ברק. היה מקורב לגדולי ישראל, עמם התייעץ על כל צעד ושעל ונודע כאיש חינוך מפורסם. 

אחד מבוגרי הת"ת סיפר הבוקר ל'בחדרי חרדים', כי ר' יאיר, בהיותו מנהל החיידר, היה אדם חביב ונח לבריות, התלמידים אהבו אותו והוא החזיר להם אהבה בכפליים. לצד היותו מנהל תלמוד תורה, שימש כאברך כולל מן המניין בכולל האברכים בישיבת פוניבז', שם שקד על תלמודו מחוץ לשעות הלימודים בתלמוד תורה. 

היה מראשוני האחראים על "עירוב שבת" בעיר התורה והחסידות, במשך כל יום שישי היה יוצא לתקן את העירוב. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים וחתנים וצאצאים, לפני מספר שנים שיכל את בנו וקיבל עליו את הדין באהבה. מי שממלא את מקומו בתלמוד תורה כמנהל בשנים האחרונות, הוא איש החינוך הרב הגאון רבי רזיאל נתן פלדמן. 

מסע הלוויה היום בשעה 14:30 מביתו ברחוב האדמו"ר מבעלזא 8 בבני ברק דרך תלמוד תורה 'אור זורח' ברחוב הרב מלצר לבית החיים סגולה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הלוויה תלמוד תורה ברוך דיין האמת מנהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד