י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קריספל חוזר

הסכם ש"ס ו'דגל': רוטציה על ראשות אלעד

פרסום ראשון: 21 יום לבחירות - בתום דיוני מו"מ ממושכים בין 'דגל התורה' ל'ש"ס' סביב התמיכה של הסיעה הספרדית במועמד מוסכם לראשות העיר אלעד, הוחלט בתנועה הספרדית על 'רוטציה' בתפקיד

הסכם ש"ס ו'דגל': רוטציה על ראשות אלעד
דרעי צילום: Aharon Krohn/Flash90

פרסום ראשון: 21 יום לבחירות - בתום דיוני מו"מ ממושכים בין 'דגל התורה' ל'ש"ס' סביב התמיכה של הסיעה הספרדית במועמד מוסכם לראשות העיר אלעד, הוחלט על רוטציה בתפקיד הנחשק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המו"מ בין הסיעות שנוהל על ידי ראש מטה דגל בעיר אלעד יוסי שיטרית ואנשי השר דרעי, שבמרכזו גם התקיימו שיחות בין ח"כ אורי מקלב ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הגיעו אמש להבנות בסיסיות.

על פי הסיכום, ש"ס תקבל את השנה האחרונה בראשות העיר אלעד כאשר המועמד היחיד לתפקיד הוא צוריאל קריספל, שכן המועצה היא זאת שתצביע על המועמד המוסכם. בכך, יחזור קריספל לראשות העיר אחרי שהודח לפני כשלוש קדנציות.

בנוסף, ש"ס תקבל את התפקיד הבכיר של חלק מוועדת תכנון ובנייה, בנוסף לוועדת המכרזים היוקרתית, לצד תפקיד סגן בשכר, כאשר הדרישה לרוטציה על הראשות לקדנציה הבאה, ירדה מהפרק.

באם ייחתם ההסכם ביממה הקרובה, תוציא תנועת ש"ס הודעת תמיכה רשמית ביצחק פינדרוס, שהעביר את כתובת מגוריו לעיר אלעד כמועמד מסוכם על 'דגל התורה' ו'ש"ס', ויתמודד מול ראש העיר המכהן ישראל פרוש.

מטעם ש"ס ו'דגל התורה' נמסר:

"בהמשך לפרסומים בכלי התקשורת מהשעות האחרונות: מפלגות ש"ס ו'דגל התורה' מקיימות בשבועות האחרונים מו"מ אינטנסיבי שמטרתו לתמוך במשותף במועמדותו של הרב יצחק פינדרוס לראשות העיר.
המו"מ נמשך גם בשעות אלו מתוך רצון טוב של שני הצדדים להגיע להסכמות ולהביא לניהול מקצועי ושוויוני של העיר בחמשת השנים הקרובות. כל פרסום אחר אינו נכון וחוטא לאמת".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד