י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת פקיעת חוק הגיוס • בלעדי

ח"כי אגודת ישראל מעבירים מסר: 'לא חוששים לצאת לבחירות'

במהלך פתיחת מטה הבחירות של 'אגודת ישראל' בעיר בית שמש, התייחסו היום (שלישי) חברי הכנסת של המפלגה החסידית לחשש כי הבחירות יוקדמו בעקבות המשבר החריף סביב חוק הגיוס. הח"כים העבירו מסר כי אינם חוששים מהקדמת הבחירות לכנסת העשרים ואחת | בלעדי

ח"כי אגודת ישראל מעבירים מסר: 'לא חוששים לצאת לבחירות'

במהלך פתיחת מטה הבחירות של 'אגודת ישראל' בעיר בית שמש, התייחסו היום (שלישי) חברי הכנסת של המפלגה החסידית לחשש כי הבחירות יוקדמו בעקבות המשבר החריף סביב חוק הגיוס. הח"כים העבירו מסר כי אינם חוששים מהקדמת הבחירות.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בנאומו, "בשבוע הבא תתכנס מועצת גדולי התורה, ואנחנו נדע האם יש חוק או אין, בחירות או לא בחירות".

ליצמן העביר מסר כי הוא אינו חושש מהקדמת הבחירות ואמר, "יש שמועות שביבי החליט על הבחירות. לי לא ידוע על כך, אבל אנחנו מתקרבים להחלטה". לדבריו, "אני לא מבין את ההיסטריה הזו, גם אם יש בחירות זה רק הוקדם בכמה חודשים".

סגן שר החינוך מאיר פרוש, הוסיף על דברי סגן השר ליצמן ואמר, "אני לא יודע מה ליצמן רמז בעניין של מועצת גדולי התורה, אני יודע שלנו יש החלטה אחת בעניין של מועצת גדולי התורה בעניין הגיוס. אם זה הולך כך אז אנחנו צריכים לפרוש".

פרוש הוסיף, "יכול להיות שמועצת גדולי התורה תגיד לנו אחרת וזה מה שנעשה. אני אומר את זה בגלל שיש כאלו שאולי חלקו על מה שקבעו לנו מועצת גדולי התורה".

"אנחנו קיבלנו את ההחלטה. מה שמועצת גדולי התורה סוברים, אנחנו חושבים שזו ההחלטה הנכונה, ואנחנו מסבירים ומאמינים בהחלטה. זה גם ההבדל בנינו לבין האחרים", עקץ סגן השר.

כנסת בחירות אגודת ישראל יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד