י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
על קירות בית הספר

כתובות: "תחי פלסטין, חיים ארוכים לחמאס"

בית ספר יהודי בטורונטו הושחת על ידי כתובות נאצה נגד ישראל - המביעות תמיכה בארגון הטרור 'חמאס' • גורמים בקהילה היהודית: "הוונדליזם הזה הוא דוגמה ישירה לאופן שבו אנטי-ציונות ואנטישמיות הן לעתים אותו דבר"

כתובות: "תחי פלסטין, חיים ארוכים לחמאס"
פלאש 90

"תשוחרר פלסטין", "תחי פלסטין" ו"חיים ארוכים לחמאס" - כתובות אחלו נמצאו ביום שלישי בבוקר על קירות בית ספר יהודי בטורונטו; הכתובות נכתבו לילה קודם על הקירות של בית הספר" ליאו בק".

מנהל בית הספר, אריק פיטרסיאל, אמר בפוסט בחשבון הפייסבוק של בית הספר כי המשטרה חוקרת וכי בשלב זה אין חשד ביטחוני.

עוד כתב המנהל: "אנחנו יודעים שהשכנים שלנו תומכים בנו, והם איתנו נגד שנאה שאין לה שום מקום בשכונה שלנו. אנו מעריכים את היחסים החיוביים שבנינו עם שכנינו לאורך השנים. חייבים לעמוד על המשמר כדי להבטיח שהעבריינים יועמדו לדין ואנחנו מקווים שנקבל מידע שיביא לתפיסת המרססים".

ראשי ארגונים יהודיים בקנדה פרסמו הצהרה מיד לאחר הגילוי של הוונדליזם: "מעשי הוונדליזם הנתעבים התומכים בטרור הפלסטיני מכוונים לבית ספר יהודי שבו ילדים קנדיים לומדים תורה, על ערך הצדקה ועל ערכים חשובים אחרים", כך אמר מייקל מוסטין, מנכ"ל ארגון "בני ברית קנדה".

עוד הוא מוסיף: "הוונדליזם הזה הוא דוגמה ישירה לאופן שבו אנטי-ציונות ואנטישמיות הן לעתים אותו דבר, וכיצד התמיכה של ארגון ה-BDS ותנועות אנטי-ישראליות אחרות יכולה להוביל ישירות למקרים של אנטי- שנאה יהודית".

טורונטו פלסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד