י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרבות באלעד

פינדרוס VS פרוש: "מגיע לתושבים שירות"

הקרב באלעד מתחמם: המועמד הליטאי לראשות העיר אלעד, יצחק פינדרוס, פתח היום את מטה הבחירות ודיבר לראשונה מאז העתיק את כתובת מגוריו לעיר • פינדרוס רמז כי ראש העיר הנוכחי ישראל פרוש דאג רק לבעלי פרוטקציה וקשרים • והאם יישאר באלעד במידה ויפסיד? 

פינדרוס VS פרוש: "מגיע לתושבים שירות"

רותח בעיר החרדית: המועמד הליטאי לראשות העיר אלעד, יצחק פינדרוס, פתח היום (חמישי) את מטה הבחירות בעיר ודיבר לראשונה מאז העתיק את כתובת מגוריו לעיר, לאור דרישת גדולי ישראל הליטאים והספרדים.

את דבריו פתח פינדרוס ואמר, "הגעתי לאלעד קצת לפני שבועיים, פעם ראשונה, בשליחות כל גדולי ישראל. התאהבתי בעיר. היא קרובה לירושלים ולכל מקום. יש כאן בתי כנסת, קהילות וישיבות. מערכות יפות. אנשים מדהימים מכל הסוגים. גם דתיים. עיר עם פוטנציאל גדול יותר ממה שהיא היום".

פינדרוס המשיך, "יש כאן אנשי ציבור מדהימים בעיר הזו. אבל אני חושב ומבין כיום יותר - למה שלחו אותי לכאן. יש לעיר הזו פוטנציאל לפיתוח כללי ותעסוקתי. להפוך לעיר מרכזית הרבה יותר בציבור החרדי. ולא עיר שנשענת על ערים אחרות. עיר עם חוסן כלכלי משלה. באתי עם ניסיון מוניציפלי - והניסיון שלי יכול להביא לכך שהיא תעמוד בפני עצמה".

המועמד לראשות העיר רמז שעד כה העיר התנהלה עם פרוטקציות וקשרים, "מגיע לתושבים שירותים ברמה המקצועית ללא קשרים אישים. לא צריך קשר אישי עם נציג כזה או אחר או עם ראש העיר. אף אחד לא נכנס לסופרמרקט ומבקש לדבר עם המנהל כדי לקבל פרוטקציה, כי הוא משלם. מגיע לתושבים. מגיע לאנשים בתי כנסת גם בלי תמיכה באיש כזה או אחר".

פינדרוס המשיך בנאום הבכורה שלו, "יש עוד נושא כאוב. נוער נושר, שנכנסתי לתפקיד סגן ראש עיר בשכר בביתר, הנושא הראשון היה הקמת מסגרות יומיות לנוער נושר. גם להורים באלעד מגיע את זה", לדבריו, "גם בחינוך מיוחד - מגיע להורים שירות בזכות ולא בחסד. לא בקשרים ולא בפרוטקציה. זה נצרך וזקוק בעיר".

הוא גם העלה את נושא תוספות הבנייה והאישורים מהעירייה, "מגיע לתושב היתר בנייה, הוא לא צריך קישורים וקשרים לקבל את זה".

לדברי פינדרוס, "יש כאן הזדמנות נדירה של אחדות. מועצת החכמים של ש"ס ושל 'דגל התורה', מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי והגאון חכם שלום. האחדות של גדולי ישראל - תתן את הכוח לנצח בעיר הזאת. כי לאלעד מגיע יותר. ולתושבים מגיע שירותים בזכות ולא בחסד".

פינדרוס סירב להתייחס לשאלה האם צוריאל קריספל יהיה מועמד ש"ס לראשות העיר בשנה הרביעית לכהונתו, כפי שסוכם בהסכם עם ש"ס, "מה שיהיה טוב לעיר אנחנו נעשה. יחד, בהבנה אנחנו נעבוד כצוות. נוביל את הדברים יחד עם גפני והרב אריה דרעי".

בנוסף, סירב פינדרוס להתחייב כי הוא יישאר לגור בעיר במקרה של הפסד. לטענתו, "הגעתי לעיר הזאת בכוח הרבנים, אני בעזרת השם הולך לשרת את העיר - השאלה שלך היפותטית לגמרי".

יצחק פינדרוס אלעד דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד