י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרס"ן מחיל המודיעין

אבל בקהילה: זאבי'ק נפטר בפתאומיות

זאב ארנפלד ז"ל, תושב השכונה החרדית גני הדר בפתח תקווה, הלך לעולמו בפתאומיות בגיל 39 • הותיר אחריו רעייה מסורה ושני ילדים רכים

אבל בקהילה: זאבי'ק נפטר בפתאומיות

אבל בקהילה החרדית בפתח תקווה: הבוקר (חמישי), הלך לעולמו בפתאומיות זאב ארנפלד ז"ל, תושב שכונת גני הדר, והוא בן 39 בלבד בפטירתו.

זאב, שכונה בחיבה זאבי'ק, היה חבר בקהילת 'אבי עזרי', ושילב חיי תורה ויראת שמים עם חיי מעש, בהיותו רב סרן בחיל המודיעין. בחול המועמד סוכות נכח במעמד חנוכת הבית לבית הכנסת החדש של קהילת 'אבי עזרי', ונראה קורן משמחה על המקום הקבוע בו יוכל לקבוע את תורתו ותפילתו, אך למגינת לב, לא זכה ליהנות מההתחדשות התורנית.

בין הדברים שבלטו באישיותו, הייתה עבודה שבלב זו תפילה, בה היה מרוכז כולו בנעימות ובדבקות. משך תקופה ארוכה, עשה לו למנהג לנסוע מדי יום שישי בצהריים לכותל מערבי שם התפלל מנחה ומיד לאחריה שב לשבות בביתו שברחוב פינקל.

בבוקר יום חמישי, הובהלו כוחות ההצלה אל ביתו לאחר שבני המשפחה לא הצליחו להעיר אותו משנתו. אז התברר כי הוא עבר דום לב פתאומי ולצוותי הרפואה לא נותר כי אם לקבוע את מותו. הותיר אחריו רעייה מסורה ושני ילדים רכים, המקום ינחם אותם, בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.

הלוויתו  תיערך היום, בשעה 23:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל שם ייטמן. 

בני המשפחה יישבו שבעה בבביתו ברחוב הרב פינקל 15, שכונת גני הדר פתח תקוה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה אבי עזרי ברוך דיין האמת גני הדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד