י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מקום ראשון

מפתיע: הגויים מתלהבים מהפוליטיקאי החרדי

לא שגרתי: המתמודד החרדי למועצת העיר אנטוורפן במפלגת Open vld, שמואל מרקוביץ, אשר מכהן שש שנים בעירייה, מוצג בגאווה בפוסטרים מטעם המפלגה הלא יהודית בה הוא מתמודד

מפתיע: הגויים מתלהבים מהפוליטיקאי החרדי

המתמודד החרדי למועצת העיר אנטוורפן במפלגת Open vld, שמואל מרקוביץ, אשר מכהן שש שנים בעירייה, מוצג בגאווה בפוסטרים מטעם המפלגה הלא יהודית בה הוא מתמודד.

מרקוביץ החרדי הוא הפנים של המפלגה, תמונתו מתנוססת במקום הראשון מבין המועמדים, והמפלגה לא מסתירה אותו, אלא משתמשת בתמונה שלו בכדי להביא מצביעים מהאוכלוסיה הכללית בעיר.

בקהילה היהודית מסבירים ל'בחדרי חרדים', "הם יודעים שהוא מביא קולות. "מרקוביץ הוא גם יו"ר הצלה של אנטוורפן, הוא מוכר אצל הגויים בשכונות החרדיות, שמקבלים ממנו יחס וסיוע כמו כל יהודי אחר בשטיבל".

יצויין, כי זהו מקרה נדיר בו מפלגה לא יהודית מתגאה בנציג חרדי. מרקוביץ הוצב במקום הראשון אחרי יו"ר המפלגה.

בבלגיה מצביעים בפתקים נפרדים למועצה ולראשות העיר, בדומה לשיטת הבחירות הישראלית. אך אפשר לדרג את המעומדים בהצבעה, כך שאם מועמד למועצה מתחיל את המירוץ במקום 5, הוא יכול לסיים מקום ראשון.

מסתבר שהגויים אוהבים את מרקוביץ, כי הוא מדורג במקום הראשון, והסקרים מראים שכך זה יישאר עד אחרי הבחירות שיתקיימו ביום ראשון הקרוב.

עסקנים בקהילה אומרים ל'בחדרי חרדים', "מרקוביץ אדם אהוב ואהוד על כולם, הוא עוזר לכולם, הגויים אוהבים אותו, הוא תמיד עוזר לכולם, הוא לא בודק מה הצביע זה שפנה אליו לעזרה, יש כאן אהדה גדולה כלפיו, אווירה טובה לקראת הבחירות, הרבה מאד פעילים עובדים קשה בשבילו, הוא הגאווה של הקהילה החרדית".

אנטוורפן שמואל מרקוביץ בחירות בלגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד