י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נלחמים באנטישמיות

במקום עונש הרחקה - סיור במחנה ההשמדה

מועדון הכדורגל הבריטי 'צ'לסי' מתכנן לשלוח אוהדים שנתפסו שרים שירים אנטישמיים בזמן משחק - לסיור במחנה ההשמדה אושוויץ במקום להעניש אותם בהרחקה מהמשחקים • יוזם הרעיון: המיליארדר רומן אברמוביץ'

במקום עונש הרחקה - סיור במחנה ההשמדה
pixabay

מועדון הכדורגל הבריטי 'צ'לסי' מתכנן לשלוח אוהדים שנתפסו שרים שירים אנטישמיים בזמן משחק - לסיור במחנה ההשמדה אושוויץ. זאת במקום להעניש אותם בהרחקה מהמשחקים.

בעל הבית היהודי, המיליארדר רומן אברמוביץ', שמחזיק באזרחות ישראלית, הוא שמנהיג את היוזמה למאבק באנטישמיות. על פי הדיווח בבריטניה, הוצאות הטיסה והשהיה בפולין ימומנו על ידי קבוצת צ'לסי.

הסיורים באושוויץ יחליפו את מדיניות האכיפה הנוכחית של הקבוצה, המסעות לאושוויץ יהיו "חינוכיים". אוהדים שאינם רוצים לטוס לאושוויץ יקבלו עונשי הרחקה ארוכים.

"אם אתה תאסור על אנשים להגיע למשחקים, לעולם לא תשנה את ההתנהגות שלהם", אמר יו"ר הקבוצה ברוס באק לאתר the sun. "מדיניות זו נותנת להם הזדמנות להבין מה הם עשו, לגרום להם לרצות להתנהג טוב יותר".

עוד הוא הוסיף: "בעבר היינו מרחיקים אותם מהקהל ואוסרים עליהם להגיע לתקופה של עד שלוש שנים, עכשיו אנחנו אומרים 'עשית משהו לא בסדר'. יש לך את האפשרות, או שאנחנו יכולים לאסור עליך להגיע למשחק, או שאתה יכול להשתתף בביקור באושוויץ, להבין מה עשית לא בסדר".

הקבוצה הביאה בעבר ניצולי שואה למפגש עם השחקנים, כדי לספר להם מה זה 'מחנה אושוויץ-בירקנאו', עכשיו הקבוצה לקחה את המאבק באנטישמיות צעד קדימה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד