י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אשתו של טראמפ בראיון ראשון:

"לא מזיז לי מה כותבים עליי, לא מתייחסת"

בראיון ראשון שלה אי פעם מאז נכנס בעלה לכהן כנשיא ארצות הברית, מלאניה טראמפ - אשתו של הנשיא - מתייחסת לשורה של נושאים, ביניהם היחס של התקשורת אליה • "אני האישה שסובלת הכי הרבה מבריונות ברשתות החברתיות; יותר מכל אחד אחר בעולם"

"לא מזיז לי מה כותבים עליי, לא מתייחסת"
רויטרס

מלניה טראמפ, אשתו של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, התראיינה - לראשונה מאז דרך בעלה על מדשאות הבית הלבן - לרשת ABC האמריקאית והתייחסה לשורה של נושאים. בין השאר התייחסה ליחס התקשורת אליה.

"לא אכפת לי מה אמרו עליי בנוגע לכל השמועות והרכילויות", אאמרה מלניה. "הדברים שמפרסמים על בעלי הנשיא לא מטרידים אותי. יש לי דברים חשובים יותר לעשות. אני מתפקדת כאמא וכגברת הראשונה, זה יותר חשוב".

מלניה, שמקדישה זמן ניכר מחייה נגד הבריונות ברשת אמרה: "אני יכולה להגיד שאני האישה שסובלת הכי הרבה מבריונות ברשתות החברתיות; יותר מכל אחד אחר בעולם".

עוד אמרה הגברת הראשונה כי יש אנשים בממשל של הנשיא שהיא לא סומכת עליהם. "יש אנשים שהם כבר לא עובדים שם. אבל יש כמה אנשים שאני לא סומכת עליהם והם עדיין עובדים תחת הנשיא".

לפני מספר חודשים  לבשה הגברת הראשונה ז'קט עם הכיתוב מאחורה "פשוט לא אכפת לי".

התקשורת ניסתה לפענח את הסיבה על כך, מלניה הייתה אז בסיור במקלט לילדי מהגרים בגבול מקסיקו ועוררה סערה.

בתשובה לשאלת כתב ABC בנושא, ענתה הגברת טראמפ כי מדובר היה במסר "לתקשורת השמאלנית, לבשתי את המעיל כשעליתי על המטוס וירדתי מהמטוס. זה היה עבור התקשורת השמאלנית כדי להראות להם שלא אכפת לי מה אתם כותבים ואומרים עלי. לא תעצרו את מה שאני עושה, תתמקדו בעשייה שלי".

מלניה טרמפ דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד