י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפו בתיעוד המרגש

האדמו"ר רקד עם מי שהותקף קשות ע"י גוי

לאחר שתיעוד התקיפה שלו צבר למעלה ממיליון צפיות, ליפא שוורץ, החרדי שהותקף אמש באלימות, חגג את הנס שנעשה עמו בבית המדרש ופרץ בריקוד סוער • צפו בתיעוד מרגש

האדמו"ר רקד עם מי שהותקף קשות ע"י גוי
טוב להודות לה'. ריקוד מרגש צילום: מתוך הוידיאו

אמש (ראשון) הותקף חרדי בבורו פארק קשות על ידי גוי ברחובה של עיר ללא סיבה. תיעוד התקיפה שהופץ ברשתות החברתיות ופורסם ב'בחדרי חרדים' הגיע ליותר ממיליון צפיות. בתיעוד נראה גוי יוצא מרכבו ללא סיבה ותוקף את החסיד ר' ליפא שוורץ בן ה-62.

אמש, לאחר שהוא קיבל טיפול רפואי והתאושש קצת, הוא הגיע לבית המדרש של האדמו"ר מביטש בבורו פארק, ורקד עם האדמו"ר שירים ותשבחות לבורא עולם.

כזכור, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ליפא שוורץ, חרדי מבורו פארק, הותקף קשות בשעה שצעד לבית הכנסת לתפילת שחרית בשעה 7:30 בבוקר.

"חששתי לחיי. ידעתי שאו שאני נלחם עם עצמי, או שאני עלול למות". הוא אמר בראיון לאתר BoroPark24 אומר ליפא שוורץ "התקיפה תשאיר לי טראומה".

שוורץ, שהותקף קשות אתמול בשעה 7:30 בבוקר שעון מקומי כשהוא בדרך לבית הכנסת לתפילת שחרית, מודה להקב"ה ואומר "ברוך השם שאני יצאתי מבית החולים עם כמה חבלות קלות, אבל הטראומה של התקיפה על ידי מישהו שנראה שרוצה נקמה תישאר איתי לנצח", אמר שוורץ.

התיעוד מצלמות האבטחה שבו נראה שוורץ מותקף קשות על ידי גבר שיצא מרכבו, הפך לויראלי ברשתות החברתיות עם מאות אלפי צפיות, כשהגולשים דורשים למצות את הדין עם התוקף.

שוורץ סיפר שהוא היה בדרך לבית הכנסת, בשדרה ה-13, כאשר לפתע שמע רכב עוצר, והנהג קופץ החוצה מן המכונית. "קפאתי מיד, בתקווה שהוא יחלוף על פני". אמר. אבל התוקף היה באטרף וזינק על שוורץ וניל להכותו. המשטרה הגדירה את התקרית הקשה כפשע שנאה.

שוורץ אמר שהוא ראה את המוות לנגד עיניו. "באותו רגע ראיתי את המוות מול העיניים שלי, ראיתי שתי אפשרויות, או שאני נלחם בחזרה ומתאמץ לצאת מהפיגוע הזה או..."

למזלו של שוורץ עובר אורח חרדי ראה את המכות, הוא ניגש לעבריין התוקף וניסה לעצור אותו מלתקוף, התוקף עזב את שוורץ והחל לרוץ אחרי הגבר השני, כשבהמשך הרחוב הוא נעצר על ידי שוטרים ומתנדבים של ארגון השומרים.

התוקף העונה לשם, פארוק אזאל, בן 37 ​​תושב סטטן איילנד, הואשם בפשע שנאה, הוא הואשם בגרימת נזק של שבירת המשקפיים של שוורץ, ובעוד מספר סעיפי תקיפה, בנוסף יש לו 8 תיקים על מעצרים בשנים האחרונות.

בורו פארק תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד