י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"רצף של זכיות"

חברה בבעלות חרדית תבנה 270 יח"ד ברמת שלמה

מדובר בבשורה גדולה עבור תושבי ירושלים שיכולים לרכוש דירה במחיר מוזל באחת השכונות המבוקשות בירושלים • הפרויקט יכלול 11 בניינים בתמהיל דירות מגוון במחיר של 1.6 מיליון ₪ לדירת 4 חדרים

חברה בבעלות חרדית תבנה 270 יח"ד ברמת שלמה

יש דירות בירושלים: חברת 'רייסדור' זכתה בפרויקט 'מחיר למשתכן' בשכונת רמת שלמה בירושלים ותבנה 270 יח"ד ושטחי מסחר בהיקף כולל של למעלה מ 500 מיליון ₪.

מדובר בקרקע מרכזית בלב שכונת רמת שלמה, אחת השכונות הטובות והמבוקשות ביותר לציבור החרדי בירושלים, בעלת קהילה משגשגת ומוסדות תורה מפוארים. לדברי יקי רייסנר, מנכ"ל חברת רייסדור, "לראשונה תכנית 'מחיר למשתכן' מגיעה לאיזורי הביקוש הגבוהים של ירושלים, בייחוד שכונת רמת שלמה הנחשבת למבוקשת ביותר, ובכך מאפשרת לציבור החרדי בירושלים ליהנות מדירות מוזלות בלב ההווי החרדי בעיר".

את הקרקע ברמת שלמה רכשה רייסדור ב-160 מיליון ₪, ותבנה עליו קומפלקס מגורים ומסחר, הכולל 11 בניינים. במסגרת הזכייה תבנה רייסדור דירות במחיר למ"ר של 12,422 ₪, מה שמשקף שווי דירה של 100 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן במחיר של 1.6 מיליון ₪. תמהיל הדירות צפוי להיות החל מ 95 מ"ר ועד פנטהאוזים של 160 מ"ר. מדובר בבשורה משמחת עבור הזוכים בירושלים, ובהזדמנות נדירה להשיג דירות מרווחות במחיר מוזל ביותר.

יצוין, כי זכיה זו בירושלים מצטרפת לגל של זכיות של חברת רייסדור בתכנית מחיר למשתכן ברחבי הארץ. כך למשל, זכתה רייסדור בפרויקט בניית השכונה החדשה בבאר שבע הכוללת 360 יח"ד. מדובר בשכונת הסיגליות במערב באר שבע המתפתחת, אשר זוכה בשנים האחרונות לביקושים גבוהים ועליות מחירים. השכונה החדשה תכלול 16 בניינים, כאשר דירת 5 חדרים, 120 מ"ר, תעלה לזכאים כ - 1.1 מיליון שקלים, כולל חניה ומחסן.

כמו כן זכתה החברה בבניית פרויקט בשכונת כרמי גת בקריית גת, הכולל 248 יחידות דיור ו-8,000 מ"ר שטחי מסחר. מדובר בפרויקט בניה של למעלה מ 300 מיליון ₪ בבניה רוויה בעיר קריית גת המתפתחת, ובסמוך לו ייבנה מרכז מסחרי גדול שישרת את הסביבה כולה. לפני שלושה חודשים זכתה החברה ב 300 דירות ברמת שמש . בכך, השלימה רייסדור זכייה של למעלה מ 1000 יח"ד במכרזים

'רייסדור' הינה חברת ייזום בעלת ניסיון של למעלה מעשור שנים המתמחה בהקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים, כאשר רק בשנה שעברה סיימה לבנות 500 יח"ד בחריש וגבעת שמואל. בשנים האחרונות בנתה החברה בין היתר את קניון אלעד המשתרע על שטח של כ־12 אלף מ"ר, את פרויקט 'מרום שיר' - פרויקט המגורים והמסחר הגדול בבני ברק בשנים האחרונות ושלל פרויקטים נוספים ברחבי הארץ.

נדל"ן רמת שלמה משבר הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד