י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ראיון מיוחד > צפו

יו"ר 'יחד' בירושלים: "סבא היה גאה בי"

בראיון עמוס בכותרות - מספר יוני יוסף מרשימת 'מאוחדים' על תוכניותיו העתידיות למען הירושלמים מכל החוגים, חרדים, מסורתיים, חילונים ואפילו ערבים • וגם: על הקשר המיוחד עם סבו הגדול מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ומהי הסיבה האמיתית שהציבור החרדי בירושלים סובל ממצוקת דיור חריפה • צפו בראיון המלא

יו"ר 'יחד' בירושלים: "סבא היה גאה בי"
יוני יוסף צילום: בחדרי חרדים

צפו | הזירה המוניציפלית בירושלים: יוני יוסף, מספר 2 ברשימת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג, מפתיע בראיון הווידאו שהעניק ל'בחדרי חרדים', לדבריו, מפלגתו פונה גם לקהל הערבי, "אני פונה גם לחילונים וגם לערבים", הוא אומר.

לדבריו של יוסף, "קינג שהוא מקום ראשון ברשימה שלנו, קיבל בבחירות הקודמות קרוב ל-700 קולות מהציבור הערבי, יש ערבים שמתנגדים לחלוקת ירושלים ובעד ריבונות ישראלית, תתפלא".

הוא מספר שהוא אישית קיבל פניות מאזרחים ערבים המתגוררים בירושלים, נגד קולות המואזין, "קיבלנו פניות מערבים נגד המואזין, הם טוענים שזה מעיר את הילדים שלהם והם רוצים שנפעל בנושא".

על החיבור לסבו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, שבשבוע שעבר חל יום השנה החמישי לפטירתו – אומר יוסף בראיון ל'בחדרי חרדים', "המטרות של הרשימה שלנו - זהות למטרות שהיו לסבא בחייו".

לדבריו, "כולם יודעים שראש השיבה הרב מאיר מאזוז הולך לפי דרכו של הרב עובדיה. אני בא כדי להציל ואני בטוח שסבא שלי היה גאה בי. תושבי ירושלים מכירים אותי ויודעים מי היה אבא שלי".

"אני ממשיך בדרך הזו, ובפעולות הקדושות ואפעל למען המשך מפעולותיו של מרן הרב עובדיה זצ"ל", מוסיף יוסף.

על החרדים שיצביעו לרשימתו הוא טוען כי "חרדי ערכי שבודק את הדברים יודע שאריה קינג הוא איש שנאמן לעם ישראל ולתורת ישראל. יש לנו שלושה חרדים בראשית הרשימה", לדבריו, "אני מחובר גם לציבור המסורתי, ולכל מה שקורה בעיר הזו".

יוסף מוסיף, "אנחנו מלאי אנרגיה ומלאי תחושת שליחות. נדאג לאחד את כלל הסיעות החרדיות, אחרי הבחירות, למען אחדותה וקדושתה של ירושלים. נעשה את זה. נהיה שלוחי ציבור נאמנים. כולם מכירים אותי. אנחנו בקו אחד, ארץ ישראל לעם ישראל עם תורת ישראל".

על מצוקת הדיור בבירה אמר יוסף ל'בחדרי חרדים': "לא בונים לחרדים בירושלים, בנוסף להקפאה של מעבר לקו הירוק. ההתיישבות החרדית בקריית יובל נעשתה מתוך הכרח - כי לא בונים בשכונות החרדיות. הייתה תוכנית של ראש העיר בעבר לופוליאנסקי לבנות בעטרות 10,000 יחידות דיור לחרדים, אבל ניר ברקת הוריד את זה מיד כשנכנס לתפקיד, דבר ראשון".

ירושלים הרב עובדיה יוסף עיריית ירושלים רבי מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד