י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פתיחת המושב

דרעי על הכרעת ה'מועצת': 'אנחנו באותה דעה'

"שמחתי מאוד לשמוע שמועצת גדולי התורה של יהדות התורה קיבלה החלטה שמאפשרת למעשה להעביר חוק להסדרת מעמדם של בחורי הישיבות", אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי על הכרעת המועצת החסידית

דרעי על הכרעת ה'מועצת': 'אנחנו באותה דעה'
יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר החלטת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, יו"ר ש"ס השר דרעי אומר כי הוא מקווה בימים הקרובים להגיע להבנות בקואליציה על חוק הגיוס.

בפתח ישיבת הסיעה, התייחס דרעי להחלטת המועצת החסידית אמש ואמר, "שמחתי מאוד לשמוע שמועצת גדולי התורה של יהדות התורה קיבלה החלטה שמאפשרת למעשה להעביר חוק להסדרת מעמדם של בחורי הישיבות שהכותרת של זה - היא לאפשר לכל בן תורה באשר הוא להמשיך לשבת וללמוד".

"אני רוצה להזכיר", הוסיף דרעי, "שכבר לפני ארבע שנים העברנו בכנסת הזו את החוק ולולא בית המשפט שפסל החוק לא היה לנו שום בעיה".

דרעי הצהיר כי, "הקואליציה הזו מחויבת להסדיר את העניין (חוק הגיוס א.ק.), זה התעכב בחודשים האחרונים בגלל שהיה בתוכינו עיכובים, אני שמח שכל המפלגות שכל המפלגות החרדיות כולנו באותה דעה. אני מקווה שבימים הקרובים נסכם את מה שצריך לסכם".

עוד אמר דרעי כי הוא מקווה שכבר בקרוב המפלגות החרדיות יהיו מאחורי החוק. שלדבריו, "אני מקווה לסיים את זה בזמן הקרוב מאחורינו, אנחנו רוצים שיוכלו להמשיך ללמוד במנוחה בלי תרדות".

בנוגע לחשש כי נתניהו יקדים את הבחירות גם אם יגיעו לסיכום על חוק הגיוס ואמר כי, "אין שום סיבה שהממשלה הטובה הזו לא תוכל להשלים את כל הקדנציה וללכת לבחירות" לטענת דרעי, "בחירות זה לא לכתילה, אין עניין לרוץ שהתוצאות מילא ידעות מראש זה הוצאה כספית ויום שבתון ואין לזה תועלת. המדינה תהיה מושבתת לכמה חודשים".

דרעי חוק הגיוס ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד