י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שישה חודשים לאחר שנעצר:

המשטרה ממליצה לסגור את התיק נגד ראש המועצה

שישה חודשים לאחר שנעצר, המשטרה ממליצה לסגור את התיק נגד ראש מועצת חבל מודיעין, שמעון סוסן • עם זאת, המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש אגף החינוך במועצה, נתן ריגלר, ואת מנהל עמותת הספורט, עובדיה שטח - בחשד למעורבות בעבירות של הפרת אמונים וקבלת כספי ציבור במרמה

המשטרה ממליצה לסגור את התיק נגד ראש המועצה
שוטר צילום: דוברות המשטרה

שישה חודשים לאחר שנעצר, המשטרה ממליצה לסגור את התיק נגד ראש מועצת חבל מודיעין, שמעון סוסן.

עם זאת, המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש אגף החינוך במועצה, נתן ריגלר, ואת מנהל עמותת הספורט, עובדיה שטח - בחשד למעורבות בעבירות של הפרת אמונים וקבלת כספי ציבור במרמה.

בחודש ניסן תשע"ח, היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433, בשיתוף רשות המסים, פתחה בחקירה - שבימים האחרונים הגיעה לסיומה.

במסגרת החקירה, נעצר שמעון סוסן - ראש מועצת חבל מודיעין, יעקב עטיה - סגן ראש המועצה ואחרים, בחשד לעבירות שחיתות ציבורית וטוהר המידות.

החקירה כללה מספר פרשיות במהלכן נחקרו מספר רב של מעורבים, חלקם באזהרה, לרבות ראש המועצה וסגנו.

עם סיום החקירה סבורה המשטרה כי לא נמצאה תשתית לביצוע עבירה פלילית נגד שמעון סוסן ויעקב עטיה. תיק החקירה יועבר בהקדם לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

באחת הפרשיות, שעסקה בחשד למעילה בכספי עמותת הספורט, סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה נגד נתן ריגלר ראש אגף החינוך, ועובדיה שטח מנהל עמותת הספורט, כל אחד על פי חלקו לביסוס החשד למעורבות בעבירות הפרת אמונים וקבלת כספי ציבור במרמה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד