י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הסניף הש"סי שהפך למודל ארצי

בביקור שערכו חה"כ מלכיאלי ויו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור, במטה ש"ס בביתר עלית, הם התייחסו לפעילות הנציגים בעיר והביעו התרשמות עמוקה מההישגים של הקדנציה החולפת • ח"כ מלכיאלי: "אני נפגש עם אנשים שאינם הקהל הטבעי שלנו והם יצביעו לנו בגלל הדאגה שלכם לבני התורה בעיר" • ח"כ בן צור: "אני מתרשם לא רק מהסדר והעבודה שלכם, אלא בעיקר מההתלהבות שלכם"

קרדיט: יח"צ ביכלר
קרדיט: יח"צ ביכלר

בביקור שערכו חה"כ מיכאל מלכיאלי ויו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור, במטה ש"ס בביתר עלית, הם התייחסו לפעילות הנציגים בעיר והביעו התרשמות עמוקה מההישגים של הקדנציה החולפת. ח"כ מלכיאלי: "אני נפגש עם אנשים שאינם הקהל הטבעי שלנו והם יצביעו לנו בגלל הדאגה שלכם לבני התורה בעיר".  ח"כ הרב בן צור: "אני מתרשם לא רק מהסדר והעבודה שלכם, אלא בעיקר מההתלהבות שלכם".

במהלך הביקור סקר יהודה עוביידי, סגן ראש העיר ויו"ר תנועת ש"ס בביתר עלית, את פעילות המטות ואת תכנית הבחירות. הוא הציג בפני חברי הכנסת את המיפוי המדויק שערכו הפעילים, יחד עם גבאי בתי הכנסת ואברכי הכוללים, הכולל שמות ורחובות מדויקים של המצביעים הפוטנציאליים. חברי הכנסת התרשמו מהפעילות המדוקדקת שנעשתה בעיר וציינו את ההתלהבות שמלווה את נציגי ש"ס בימים הללו.

"אין הרבה ערים שניתן לראות בהן כזה פרגון מקיר לקיר לנציג המקומי", אמר ח"כ  מלכיאלי. "בשאר הערים מקנאים ביהודה עוביידי בעשייה הבלתי רגילה שלו במהלך הקדנציה הנוכחית. הוא מקבל את מלוא הקרדיט מיו"ר התנועה, הרב אריה דרעי שליט"א, ולדעתי בעבודה נכונה נוכל להגיע גם לששה מנדטים. אתם עומדים לקצור בבחירות הקרובות את הזריעה של חמש השנים האחרונות. אני נפגש עם אנשים שאינם נמנים על קהל הבוחרים הטבעי שלנו, אבל הם יצביעו לתנועת ש"ס רק בגלל הדאגה וההתמסרות שלכם לבני התורה בעיר".

קרדיט: יח"צ ביכלר

גם יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ  יואב בן צור, התייחס לרוח החדשה שמנשבת בתנועה עם כניסתם של צעירים רבים ואמר כי "הם עושים כאן דברים מדהימים".

בדבריו הוא הביע התפעלות מהעבודה במטה ואמר כי הוא מתרשם עמוקות מההתלהבות של הפעילים.

"אני מסייר בערים רבות ברחבי הארץ, אבל לא העליתי על דעתי לאן אני עומד להגיע. אני מוכרח לומר שאתם חבורת צעירים שפשוט באו לעשות. בלי דיבורים. אתם עושים כאן דברים מדהימים וזו גאווה שיש לנו אנשים כמוכם, נמרצים ומוכשרים. אנחנו כבר 35 שנה בעשייה הציבורית ואני מצפה שמרץ הנעורים שלכם יביא את המהפכה האמיתית. אני בטוח שנראה תוצאות בשטח ומתרשם לא רק מהסדר והעבודה שלכם, אלא בעיקר מההתלהבות שלכם. כל קול שאתם משיגים זה להרבות כבוד שמיים".

הפעילים והנציגים שמחו על הביקור המכונן של חברי הכנסת, הודו להם על הסיור ושמעו על ההזדמנויות לפעול למען מפעל חייו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זיע"א.

ביתר עילית בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד