ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
במסע ההלוויה

נתניהו ספד: לב ענק מתחת לכיפה השחורה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למסע ההלוויה של פרקליטו, עורך הדין ר' יעקב וינרוט ז"ל, שהלך לעולמו ביממה האחרונה, וספד במילים נרגשות, "יעקב ידיד נפשנו, חברנו מזה 20 שנה, מהמשפטנים הגדולים שקמו בעם ישראל"

נתניהו ספד: לב ענק מתחת לכיפה השחורה
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בשעה האחרונה למסע ההלוויה של פרקליטו, עורך הדין ר' יעקב וינרוט ז"ל, שהלך לעולמו ביממה האחרונה, וספד במילים נרגשות, "הבוקר קיבלנו את הבשורה המרה, יעקב ידיד נפשנו, חברנו מזה 20 שנה, מהמשפטנים הגדולים שקמו בעם ישראל, נפטר במהלך הלילה. שרה ואני המומים מצער, רבים בציבור חש שהלך מאתנו אדם גדול, אישיות מיוחדת במינה, משפטן שמבינים מסוימים לא היה ולא יהיה כמותו".

נתניהו תיאר את התקופה האחרונה במחיצתו, "המשפחה עברה כל כך הרבה צער בשנה אחת, במחלה הארורה הכניעה את הכלה, את האח ואת הגיס, באנו לנחם את יעקב כדי להבין מה הוא חושב, יעקב עם הלב הענק שלו הוא ידע מה אני חושב, הוא ידע ישר מה אני חושב, המחלה הארורה הזאת לקחה אותו מאתנו, ואנו מחבקים את המשפחה לחיכינו".

"הוא היה אדם אופטימי שלא נתפס לייאוש" הוסיף ראש הממשלה. "ראינו אותו שהיה במצוקה משפטית ללא עוול בכפו, הזמנו אותו לבית ראש הממשלה וראיתי שהחיבוק ומפגש חיזקו אותו, הוא היה פגוע וחס עלבון, מי יילחם על הצדק עבורו, הוא אף לא נתפס לייאוש, גם שהיו רגעים קשים, כעת כבה הנר יעקב איננו איתנו עוד, הוא הפיץ אור יקרות, שימשיך להאיר את דרכנו, אור של אהבת ישראל ורדיפת צדק", ציין נתניהו.

בדברי ההספד, חזר נתניהו לימים בהם הכיר את הפרקליט החרדי. "הכרתי את יעקב לפני 20 שנה והתרשמתי ממנו ממבט ראשון, כמה האיש הזה נתן מעצמנו, כמה הוא נגע בכל כך הרבה אנשים, הוא יתקומם נגד עוולות ונתן צדקה, אף פעם לא הלך עם העדר והצטיין בהליכה עצמאית, מתחת לכיפה השחורה יתגלה מוח מזכיר ולב ענק, קשה לדעת מה יותר גדול אצל יעקב הלב או המוח, הוא 'ג'ינג'י אמיתי".

 

נתניהו וינרוט משפטנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד