י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אבסורד

יהודיה הפגינה נגד אנטישמיות וחטפה בעיטות

מספר מפגינים יהודים שהפגינו במחאה על האנטישמיות של מנהיג מפלגת העבודה הבריטית - הוכו; אחת מהן קיבלה בעיטות לפנים ונפגעה בינוני

יהודיה הפגינה נגד אנטישמיות וחטפה בעיטות
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

מספר מפגינים יהודים שהפגינו במחאה על האנטישמיות של מנהיג מפלגת העבודה הבריטית - הוכו; אחת מהן קיבלה בעיטות לפנים. ההפגנה התקיימה מחוץ לכנס שערכה המפלגה האנטישמית.

מטרת הכנס הייתה לדון ב"קורבין, בעיית האנטישמיות וצדק לפלסטין". את האירוע ארגנה המפלגה לאחר הלחץ נגדה בכל הנוגע להתבטאויות אנטישמיות קשות של אנשי המפלגה.

במהלך האירוע, הכו פעילים פרו-פלסטינים מספר מפגינים; אשה יהודיה שהפגינה נגד יו"ר המפלגה נפצעה בינוני לאחר שבעטו בפניה.

האירוע התרחש אתמול בלילה (שלישי) בהשתתפות ג'רמי קורבין מנהיג המפלגה, עם ארגון הסולידריות הפלסטיני והאנטי ישראל.

"המשטרה נמצאת במקום לאחר שמפגינה יהודיה נפגעה מבעיטות לפנים", כתב דיוויד קולייר, בלוגר המתמחה במעקב אחר פעילות אנטי-ישראלית בבריטניה.

לפני שלוש שנים הפך ג'רמי קורבין למנהיג מפלגת העבודה הבריטית, והחל לצאת בהצהרות נגד ישראל והבטיח שיכיר במדינה פלסטינית ברגע שייבחר. הוא התבטא בביטויים קשים כנגד היהודים, טען שהם לא נאמנים וכי ישראל מבצעת פשעים; את חמאס וחיזבאללה, לעומת זאת, כינה 'אחים'.

בנוסף, קורבין נפגש במשך השנים עם טרוריסטים ששוחררו בעסקת שליט, הניח זר על מתכנן הטבח במינכן, אירח בלשכתו אנשי חמאס ועשה הכל על מנת לפגוע ביהודים תומכי המפלגה.

הדברים הללו ועוד הובילו את היהודים תומכי המפלגה להפגין נגדו, אולם לא נראה שהדבר מטריד אותו במיוחד, לאחר שכאמור, אתמול - תקפו פעילי המפלגה יהודים שהפגינו נגדו.

גרמי קורבין לונדון אנטישמיות הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד