י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרויקט היוקרה על קו החוף של בת ים יוצא לדרך

פרי נדל״ן קיבלה היתר להתחלת העבודות בפרויקט פרי הורייזן על קו החוף בבת ים • תעלה בימים הקרובים על הקרקע לצורך בניית המגדל הגבוה ביותר בשכונת פארק הים בגובה 43 קומות עם 206 דירות • מחירי הדירות בפרויקט – החל מ-1.5 מיליון שקל לדירת 3 חדרים

קרדיט: moshe shay flash 90
קרדיט: moshe shay flash 90

חברת פרי נדל״ן מדווחת כי קיבלה את היתר החפירה והדיפון להתחלת העבודות להקמת פרויקט פרי הורייזן – מגדל יוקרתי על קו החוף של בת ים, הכולל 206 דירות ב-43 קומות, מה שהופך אותו למגדל הגבוה ביותר בשכונת פארק הים בעיר. 

פרי נדל"ן השלימה באחרונה את התשלום האחרון עבור רכישת הקרקע במתחם. הקרקע נרכשה בסכום כולל של 141 מיליון שקל. בתוספת ההוצאות הנלוות, מסתכמת העסקה ב-160 מיליון שקלים. עלות הבניה של הפרויקט צפויה להסתכם ב-200 מיליון שקלים, כאשר הדירות בבניין יבנו במפרט גבוה בהתאם לאופי היוקרתי של הבניין.  

לדברי אלדד פרי, יו"ר קבוצת אלדד פרי, "קבלת היתר החפירה והדיפון בפרויקט פרי הורייזן היא אבן  דרך חשובה בקידום אחד מפרויקטי הנדל"ן היפים במרכז הארץ, על פיסת הקרקע האחרונה על קו החוף של בת ים. הבניין מתנשא לגובה רב, מעל לבניינים אחרים בשכונה, ודייריו יהנו מנוף עוצר נשימה במיקום הטוב בעיר". 

שכונת פארק הים נחשבת לאחת השכונות האטרקטיביות בבת ים, בשל היותה שכונה ירוקה ושקטה, אשר קרובה למוסדות תרבות וחינוך בעיר וכמובן גם אל חוף הים. 

רוכשי הדירות בפרויקט נהנו ממחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק כתוצאה מהוזלת העלויות לרוכשים בקבוצת הרכישה שארגנה פרי נדל"ן. דירות 3 חדרים נמכרו בפרויקט במחירים של כ-1.5 מיליון שקל. 

פרי נדל"ן נמצאת בתנופת בניה משמעותית, כאשר בשבועות הקרובים היא צפויה לקבל גם היתר גם בפרויקט הדגל שלה ברחובות – "פרי פלייס". מדובר בפרויקט הבניה הגדול ברחובות, ואחד מפרויקטי עירוב השימושים הגדולים בישראל, הכולל 6 מגדלים ובהם 750 יח"ד להשכרה לסטודנטים, בניין משרדים ושטחי מסחר. בסה"כ יכלול המתחם בניה בהיקף של 150 אלף מ"ר, בכניסה הצפונית לעיר, בסמוך לתחנת הרכבת ופארק המדע – מאזורי התעסוקה החשובים במרכז הארץ.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-3952820

נדל"ן בת ים השקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד