י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון בדרכים

פעוט וזוג הורים נהרגו בתאונה בכביש הערבה

תאונת דרכים קטלנית אירעה לפני זמן קצר בכביש 90 סמוך לצומת הערבה. מדובר ברכב פרטי שנפגע מאוטובוס ונוסעי הרכב נהרגו

רכב המשפחה לאחר התאונה
רכב המשפחה לאחר התאונה צילום: דוברות כב"ה נגב

תאונת דרכים קטלנית אירעה לפני זמן קצר (חמישי) בכביש 90 סמוך לצומת הערבה. מדובר ברכב פרטי שנפגע מאוטובוס ונוסעי הרכב נהרגו.

התאונה אירעה בסמוך לשעה 11:00 בה מעורבים רכב פרטי שעף לצד הדרך ואוטובוס נוסעים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, כונני איחוד הצלה וכוח רפואה של צה"ל קובעים את מותם של גבר בשנות ה-30, אישה בשנות ה-20 ופעוט כבן 7 חודשים, שלושתם נוסעי הרכב הפרטי. צוותי כיבוי פעלו לחלץ את בן ה-30 מהרכב הפרטי. בנוסף, 3 מנוסעי האוטובוס טופלו במקום במצב קל.


 
"המראה היה מזעזע. ראינו אוטובוס עומד בצד הדרך כשהנוסעים עומדים לצידו. בסמוך, בתעלה בצד הדרך ראינו רכב פרטי הפוך מרוסק ומעוך לחלוטין" סיפר חובש רפואת חירום במד"א מאור לאב. "מחוץ לרכב היה תינוק כבן שנה במצב אנוש, מחוץ לרכב שכבה צעירה בשנות ה-20 ובתוך הרכב בכיסא הנהג נלכד גבר בשנות ה-30 כשהוא עם פגיעה רב מערכתית. הגבר והאישה היו ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם. תינוק כבן שנה הועבר לניידת טיפול נמרץ ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

יוסי ישר חובש באיחוד הצלה סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו של הפעוט שביצענו עליו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו. כמו כן גבר ואשה שהיו ברכב הפרטי נהרגו למרבה הצער עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי שהתהפך ואוטובוס. שלושה מנוסעי האוטובוס טופלו בזירת התאונה במצב קל".

במשרד התחבורה אמרו כי "מדובר בתאונה מצערת שנסיבותיה נחקרות כעת. מתחילת 2018 יש ירידה של 25% במספר הרוגי תאונות הדרכים, גם כתוצאה מהשקעה חסרת תקדים בתשתיות חדשות ובטוחות. קטע הכביש שבו ארעה התאונה אינו חלק מכביש הערבה לאילת, שגם הוא מטופל ונסלל מחדש באופן הדרגתי. כל ניסיון לקשור בין פעילות משרד התחבורה לתאונה הטרגית הוא ציני ומשולל כל יסוד".

תאונה קטלנית הרוגים פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד