י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הלם בבני-ברק: אלפים קיבלו דוחו"ת חניה במהלך הלילה

לא יאמן: תושבי בני-ברק זועמים זה זמן רב על התקנת מצלמות החניה ברחוב השומר ובאזורים נוספים בעיר, ועד עתה רבים נאלצו לשלם קנסות כבדים לאחר שעצרו בצד הכביש אפילו לרגע קט •  אם לא די בכך, הבוקר התעוררו אלפי בעלי רכבים בעיר ונדהמו לגלות על שמשת הרכב דו"ח חניה שאליו הוצמדה סוכריה

קרדיט: דוד שלייזרבוים
קרדיט: דוד שלייזרבוים

לא יאמן: תושבי בני-ברק זועמים זה זמן רב על התקנת מצלמות החניה ברחוב השומר ובאזורים נוספים בעיר, ועד עתה רבים נאלצו לשלם קנסות כבדים לאחר שעצרו בצד הכביש אפילו לרגע קט. אם לא די בכך, הבוקר התעוררו אלפי בעלי רכבים בעיר ונדהמו לגלות על שמשת הרכב דו"ח חניה שאליו הוצמדה סוכריה.

מהר מאוד התברר שמדובר בג'ימיק מבריק, של מפלגת 'הן' של הגר"מ מאזוז ובראשות אריאל ניר, שבין ההבטחות בקמפיין הבחירות שלה לשים סוף לאכיפה אותה היא מכנה "בריונית".

אמנם, כלפי חוץ עלון המידע נחזה להראות כדו"ח חניה, אך בתוכו נכתב: "אלו הדוחו"ת שהעיריה אוהבת לתת לנו, אבל מה עם דו"ח על הפעילות שלה? מה עם דו"ח על התנהלות נציגיה? נשמח לקבל דו"ח על חלוקת המשאבים בין הקהילות בעיר, מי קיבל מבנה ומי לא, מי הודר מההקצאות ומי לא, נשמח לקבל דו"ח על קטסטרופת התחבורה בעיר. נשמח לקבל דו"ח על מחדל הניקיון בעיר. נשמח לקבל דו"ח על ביטולי הדוחו"ת למקורבים בלבד. נשמח לקבל, דו"ח על האכיפה הבררנית במחלקת הפיקוח על הבניה, נשמח לקבל דו"ח על מצב התשתיות. ולבסוף ההצעה לבחור בנציגים שמתחייבים לתת דו"ח פעילות לתושבים.

יו"ר הרשימה אריאל ניר הוסיף והציע לתושבים לנצל את זכותם לבחור ולתת לעיריה "דו"ח בקלפי" כלשונו.

מיותר לציין כי הרעיון המפתיע, הפך לשיחת היום בעיר, והעלה מחדש את נושא האכיפה המופרז בעיר.

גורם במפלגת 'הן' מסר הבוקר, בחרנו בדרך לא שגרתית, קצת בוטה, אבל פשוט תזכיר לאנשים את החוויה הלא נעימה הזו, של קבלת דוחו"ת לא מוצדקים, אנשים לפעמים זוכרים את העוולות שנעשים נגדם לרגע, ומהר מאוד שוכחים אותם.

אנחנו חושבים שבדרך הזו הצלחנו להחזיר את האנשים לאותם התחושות, ולהבין כי אם רוצים לשנות את הגישה הבריונית הזו, עכשיו זה הזמן. אנחנו מציעים לראשונה לתושבי בני ברק, מפלגה שיש לה דעת תורה, ובראשה נציגים יראי שמים ות"ח, אבל פשוט יש להם מעלה אחת נוספת, הם פשוט מחויבים לתושבים, מתחשבים, ומבינים שאם הם לא יהיו טובים ומסורים, הם לא יבחרו שוב.

הבדל אולי קטן אבל זהו בעצם כל מהותם של הבחירות. לשאלה מה ענין הסוכריה, הסביר, "תראה עם כל רצון להפתיע, ולעורר תחושות, צריך לזכור שמדובר ברגע לא נעים, אפילו מקומם, אז גם אם זה גימיק, ומיד מבינים את המסר, סוף סוף זו הרגשה לא נעימה על הבוקר, אז איזנו את זה במשהו מתוק".

הדו"ח הגימיקי- קרדיט: דוד שלייזרבוים

במפלגת 'הן' עקצו את העיריה וכתבו כי בבני-ברק מסתובבים יותר פקחים מאשר עובדי נקיון.

אחד מבעלי הרכבים שפגשנו הביע שמחה על היוזמה ואמר: "ברגע הראשון נבהלתי אבל כשראיתי את הסוכריה הבנתי מיד שמדובר ביוזמת בחירות וכנראה שזה הדו"ח היחיד שחנוך זייברט ראה בחמש השנים האחרונות

חניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד