י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כנס נשות ש"ס: גלריה מרהיבה

כנס נשות ש"ס: גלריה מרהיבה

בערב ארוך ומושקע שהתקיים אמש לאלפי נשות ש"ס במלון רמדה בירושלים, נשאו דברים נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן ויו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי • הרבנית ימימה מזרחי סחפה את ציבור הנשים בהרצאה מרתקת ומרגשת • באירוע הוקרן סרט מרגש על חיי מרן הגר"ע יוסף עם קטעים נדירים מחייו

קרדיט: מטה ש"ס
קרדיט: מטה ש"ס

למעלה מאלפיים נשים גדשו אמש את אולמות האירועים של מלון רמדה בערב חיזוק וכנס מיוחד לרגל הילולת רחל אמנו. האירוע, נערך ע"י מטה הנשים של ש"ס, בהובלתה של הרבנית יפה דרעי ובנותיה.

שעה ארוכה לפני תחילת האירוע כבר צבאו מאות נשים בשערי האולם מצוידות בכרטיסי כניסה, בהמתנה לפתיחת השערים.

בהגיעה השעה היעודה, נכנסו אלפי הנשים אל האולם בציפייה לתחילתו של האירוע שכלל תכנית ארוכה ומושקעת שהוכנה מבעוד מועד ע"י מטה נשות ש"ס.

את האירוע פתחו במעמד הדלקת נר תפילות וישועות לכבוד יום ההילולא של רחל אמנו ע"ה ולזכרו של מרן זצוק"ל.

וכשהרבנית ימימה מזרחי החלה לדבר היא  סחפה את קהל הנשים בהרצאה מרתקת בנושא "אמא של כולם". בסגנונה המרתק והמרגש הלהיבה הרבנית ימימה את המשתתפות וסיפרה על תפקיד של אם בישראל ועל חובתן של הנשים לסייע למערכה החשובה העומדת בפניהן לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד פחות משבועיים.

לאחר מכן, הופיעו האחיות כליפא במופע זמר ענק, סוחף ומרגש שמחבר בשילוב כלים חיים. המופע הייחודי כולל שיר חדש על מרן שחובר במיוחד לאירוע  ורגעי שירה מרגשת שריתקו את המשתתפות במשך שעה ארוכה.

לאחר מכן כבו האורות באולם ועל מסכי הענק הוקרן הסרט "את שאהבה נפשו" על דמות ההוד של מרן הגר"ע יוסף, סרט בכורה מרגש ומטלטל בביצוע מטה נשים ירושלים. במשך שעה ארוכה, צפו אלפי הנשים בהתרגשות רבה בקטעים נדירים ומרגשים מחייו של מרן זצ"ל.

גולת הכותרת של האירוע הייתה כניסתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן שליט"א. התרגשות אחזה בקרב המשתתפות עם כניסתו של מרן לאולם. יחד עם נשיא המועצת הגיעו גם יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הפריפריה הנגב והגליל הרב אריה דרעי, סגן ראש העיר צביקה כהן וחברי מועצת העיר חיים כהן, פיני עזרא ושמואל מרציאנו.

בדברים שנשא בפני המשתתפות, קרא נשיא המועצת חכם שלום כהן שליט"א בהוראה מפורשת לנשים: "רבות בנות עשו חיל, כולם מחויבים למרן זצ"ל וכל אחת יכולה להשפיע". מרן דיבר על החובה המוסרית של כל אחת מהנשים ליטול חלק במערכה ולזכור שכל אחת שמצביעה ומסייעת להביא עוד פתק ש"ס לקלפי, בזכותה עוד יהודי ישמור שבת. זה הכוח של פתק בקלפי.

עם סיום דבריו של נשיא המועצת נשא דברים יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי שדיבר על החובה של כל אחת מהנשים ליטול חלק בפעילות המטה, כל אחת כפי יכולותיה. בין היתר אמר דרעי: "לא פחות מההצלחה של ש"ס במועצת העיר, חשוב מאד שמשה ליאון ייבחר. הוא היה מועמדו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל לפני חמש שנים. אנחנו ממשיכים את מורשתו ואת הוראתו של נשיא המועצת".

זה היה ערב מרגש ומיוחד", מספרת גב' סננס ממארגנות האירוע. "כל אחת שהגיעה לאירוע באה כדי להיות שגרירה של התנועה לקראת הבחירות. הייתה היענות חסרת תקדים, כאשר מאות נשים מילאו את טפסי "את השגרירה" שמטרתן לסייע ביום הבחירות בשעות שנבחרו על ידן".

בני ביתו של נשיא המועצת מספרים כי מרן התרגש מאד מהמעמד ולאחר שיצא מהאולם, התקשר אחד מנאמני ביתו למארגנות הכינוס וביקש למסור בשמו של מרן ראש הישיבה שהוא מבטיח שכל אחת שתירתם ותתנדב להצלחת מערכת הבחירות, תעביר פתק עם בקשה לברכה אישית והוא מבטיח לקרוא כל בקשה באופן אישי ולהתפלל למענה.

ש"ס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד