י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון > "אינני מתערב"

ראש הישיבה: אני נאלץ לפרוש מההנהגה

פרסום ראשון: ראש ישיבת 'קול יעקב' הגאון רבי יהודה עדס, שהשתייך בעבר ל'דגל' ו'הפלג' הודיע כי איננו מורה לאיזו רשימה להצביע ומי שאומר בשמו עובר על "מדבר שקר תרחק" • במכתב לתלמידיו כותב, "אני נאלץ לפרוש מהנהגת הציבור. אין לייחס אלי שום דעה ושום נטיה למפלגה" 

הגר"י עדס. צילום: קובי הר צבי
הגר"י עדס. צילום: קובי הר צבי

הגאון רבי יהודה עדס ראש ישיבת 'קול יעקב' בבית וגן בעברו חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' ובשנים האחרונות זוהה לכאורה עם הפלג הירושלמי הודיע שהוא לא מתערב כלל בבחירות הקרובות.

במכתב שכתב ראש הישיבה הגר"י עדס נכתב: "נשאלתי ע"י בוגרי ישיבתנו מה דעתי בעניין הבחירות. הנני בפעם הזו בלית ברירה אינני יכול להתערב כלל, ואני נאלץ לפרוש מהנהגת הציבור על כל המשתמע מכך וזה מחמת שני סיבות". 

הגר"י עדס מפרט במכתבו, "א. מחמת הבריאות ב. העול הכבד המוטל עלי בישיבה שאף בזה כמעט ואינני עומד מחמת הבריאות". 

בנוסף כותב ראש הישיבה, "אני רוצה להדגיש שלא להתערב הוא כפשוטו ממש, ואין לייחס אלי שום דיעה ושום נטיה לאיזו מפלגה שהיא. 

את מכתבו מסיים הרב עדס, "ומאוד הצטערתי לשמוע שישנם כאלה שפירשו שכוונתי להצביע למפלגה מסוימת, והדבר ברור שהמפרשים כן יש להם נגיעה וביודעין עושים מה שעושים לטובת עצמם ועל כגון זה נאמר מדבר שקר תרחק". 

כזוכר, הגאון רבי יהודה עדס, ראש ישיבת 'קול יעקב' ומגדולי ראשי הישיבות הספרדים הורה בחודש ניסן האחרון למנהלי תלמודי התורה והגנים שתחת נשיאותו - שלא לחדש את רישיון הלימודים מול משרד החינוך ולהתנתק ממשרד החינוך כמו 'העדה החרדית'. 

 

הרב יהודה עדס בחירות בריאות ישיבת קול יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד