ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בראשות שר התורה הגר"ח קניבסקי

כינוס היסטורי: מועצת גדולי התורה של 'דגל' מתכנסת בשעה זו

מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' מתכנסת בשעה זו בעיר בני ברק, לראשונה מאז פטירת ראש הישיבה מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל • המועצת בראשות שר התורה הגר"ח קנייבסקי שטרח והגיע להשתתף • על הפרק: הבחירות המקומיות בדגש על המערכה בעיר אלעד • כל הפרטים

כינוס היסטורי: מועצת גדולי התורה של 'דגל' מתכנסת בשעה זו
מועצת גדולי התורה דגל התורה צילום: שוקי לרר

בראשות גדולי הדור, שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, מתכנסים בשעה זו חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', לדיון מיוחד סביב הבחירות המוניציפליות והנושאים שעומדים על הפרק.

על סדר יומה של מועצת גדולי התורה המתכנסת בבית 'דגל התורה' ברחוב הרב כהנמן בבני ברק יעלו הבחירות המוניציפליות ובמהלך הישיבה תצא קריאה לתמוך ברשימות דגל התורה ברחבי הארץ ובמועמדים הנתמכים בידי התנועה ברחבי הארץ.

כמו כן צפויה לעלות דבר המחאה בעקבות פסילתו של יצחק פינדרוס על ידי בית המשפט מלהתמודד לראשות העיר אלעד. 

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי לאחר שנים שלא התכנסה המועצת הליטאית, היא תתכנס לקראת הבחירות המוניציפליות, זאת בפעם הראשונה לאחר הסתלקותו של נשיא המועצת, מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, שבכ"ד כסלו יחול יום היארצייט הראשון. 

הכינוס ההיסטורי הוא בראשותו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי שמגיע במיוחד להשתתף יחד עם חברי המועצת הגרי"ג אדלשטייןהגר"י שיינר, הגרמ"צ ברגמן, הגרב"ד פוברסקי, הגרמ"ה הירש, הגרב"מ אזרחי, הגרמ"י שלזינגר, הגר"י זילברשטיין והגר"ד כהן.

מועצת גדולי התורה דגל התורה הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד