י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאחורי הקלעים

הדרישה המפתיעה של דרעי: סרטונים ויראלים מגניבים

הפתעת הבחירות המוניציפליות: סרטוני ההומור של תנועת ש"ס ברשויות המקומיות, הפכו לויראלים ברשתות החברתיות וצברו פופולריות רבה בקרב הגולשים

הדרישה המפתיעה של דרעי: סרטונים ויראלים מגניבים
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צילום: צילום מסך

בימים האחרונים הרשת רועשת בעקבות סרטוני בחירות שיצאו מבית היוצר של תנועת ש"ס הארצית, לקראת הבחירות המוניציפליות, וזאת למרות שיתר הפוליטיקאים תקועים אי שם בשנות ה-90.

הגולשים הופתעו לגלות כי דווקא ש"ס, הידועה כ'מפלגה מיושנת', התקדמה והשקיעה בסרטונים שהפכו מיד עם פרסומם לויראלים, והציגה קמפיין המתאים גם לשנת 2019 של הציבור הכללי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שעומד מאחורי הסרטונים הוא דווקא יו"ר התנועה, השר דרעי, שביקש מעוזרו יוני משריקי ליזום סרטונים שיפנו דווקא לקהל המסורתי ולדור הצעיר, שמרגיש פחות מחובר למרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

כך למשל, בבחירות יצביעו עשרות בחורי בגילאי ה-17, שלא מתחברים למסרים הקדומים של 'זכר מרן' ושמירה על מסורת של ש"ס, ולצורך כך דרוש היה קמפיין עכשווי.


השר דרעי ביקש ממשריקי להפעיל צוות מיוחד שיהיה ממונה על סרטוני הרשת, בהם מזכיר סיעת ש"ס אשר מדינה, השדרים יהודה שוקרון ואלעד כהן וכן השחקן לירן יקוטי.

עד כה הכינו בש"ס כמה סרטונים, שמטרתם להציג בפני הציבור את הישגי הנציגים ברחבי הארץ, ובימים הקרובים צפויים להתפרסם סרטונים נוספים.

נציין כי השר דרעי שידוע כאדם שאינו מבין בטכנולוגיה ורשתות חברתיות, דווקא הבין כי דבר כזה עלול להביא קהלים ובעיקר לשמר על הקהל הבסיסי.

ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד