ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חבר המועצה מעורר

צאו מהאדישות: מה שהיה (לא בטוח) שיהיה

חבר מועצת העיר ירושלים מטעם 'דגל התורה', ישראל קלרמן, בטור מיוחד ל'בחדרי חרדים', לקראת הבחירות המוניציפליות שיחולו בעוד תשעה ימים

צאו מהאדישות: מה שהיה (לא בטוח) שיהיה
קובי הר צבי

"עומדים כאן על הפרק גזירות הרות גורל, ואין לנו מושג מה ההשלכות שיש לכל שאלה ושאלה. אין בעיות קטנות. עומדים לפנינו, מולנו, אנשים עם כוחות אימים של יצר הרע ושטן", את הצעקה הזו השמיע באוזנינו חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א.

כן אני יודע אתם האדישים שמעתם את זעקתו של הראש ישיבה, ואמרתם לעצמכם "נו ערב בחירות, תמיד מספרים לנו על חשיבות המערכה, גדולי הדור זועקים, אבל בפועל מה שהיה הוא שיהיה". נקום למחרת הבחירות ונגלה שעולם כמנהגו נוהג. הנציגות החרדית המרשימה בירושלים, ובראשם מלגת 'דגל התורה', תשמור על כוחה ועסקנינו החרוצים ימשיכו לעסוק במלאכת הקודש והכל יבוא על מכונו בשלום.

אז זהו שלא. אם תמשיכו להתמיד באדישותכם ותצאו להצביע כמי שכפאו שד או סתם לצאת ידי חובה, בלי אנרגיה ובלי לפעול ולהפעיל, פשוט יום אחרי תמצאו את עצמכם במקום אחר. כן אתם שישבתם בבית ולא הצבעתם בגלל חשבונות קטנים או סתם אדישות פושה. אתם שיכולתם להשפיע על אחרים ולהמריץ אנשים לקלפיות ולא עשיתם את זה, אתם תרגישו את זה על בשרכם.

שמספרם של הנציגים החרדים בעיריית ירושלים יהיה קטן יותר, וחלילה זה עלול לקרות, לא יהיה מי שיוכל לעזור לבית הכנסת ברחבי העיר. לא יהיה מספיק חברי מועצה כדי לכפות על הנהלת העירייה לתקצב בית ספר לילדות בשכונות המעורבות. גם אתם גרים בשכונות החרדיות של ירושלים ולא סובלים ממחסור במוסדות, יש לכם ילדים או משפחה בשכונות האלה. אלו שסומנו על ידי עיריית ירושלים כסוג ב'. שכונות שבהם אני וחברי מכל המפלגות החרדיות נאבקנו בעור שינינו כדי שחלילה לא יהרסו בתי כנסת. נלחמנו כדי שלמרות המדיניות המפלה בין השכונות בירושלים, עדיין יהיה ניתן להקים מוסדות ציבור ולדאוג לגידול המבורך של המגזר החרדי בירושלים.

אז אני מפה שאני נשען על זעקתו המהדהדת של ראש הישיבה, קורא לכם בלהט "צאו מהאדישות". אנחנו עלולים חלילה לקום בבוקר למחרת הבחירות ולגלות שהנציגות החרדית בירושלים התכווצה. כי פלוני ישן והאחר עשה חשבונות וחבר שלו הסתפק בפתק שלו בלבד. בפרפרזה על משפטו של אחד הפוליטיקאים אני קורא לכם חברי הירושלמיים "צאו להשפיע" "צאו להצביע" למפלגת דגל התורה, שסימנה האותיות 'דת', כי חרדים אנחנו מיום המחר.

ישראל קלרמן דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד