ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
לוקח אחריות?

אראל סג"ל: "אני והמחנה שלי רצחנו את רבין"

אראל סג"ל פתח את תוכניתו בציון יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל שבאופן אירוני חופף השנה ליום הולדתו של ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו • סג"ל אמר, "אני והמחנה שלי רצחנו את רבין"

אראל סג"ל: "אני והמחנה שלי רצחנו את רבין"
אראל סגל צילום: רדיו 103 FM

אראל סג"ל ורועי עידן פתחו את תוכניתם ברדיו ללא הפסקה 103FM, בציון יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל שבאופן אירוני חופף השנה ליום הולדתו של ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו. 

אראל סג"ל: "היום מציינים את יום הרצח של יצחק רבין ז"ל. ברור לכולנו כמה היום הזה היה משמעותי ומכריע למה שקרה לנו בדמוקרטיה בהמשך. החלטתי שהגיע הזמן להודות באמת. אני רצחתי את רבין. אני והמחנה שלי רצחנו את רבין, רצחנו את ג'ק המרטש, את ישו, ארלוזרוב. אנחנו רוצחים מלידה. אחרי שסגרנו את הפינה הזו ולקחתי אחריות - בואו נתקדם הלאה".

רועי עידן: "אני מתגעגע לרבין, לא נראה לי שהוא היה עושה תרגיל כמו שעשה נתניהו בחאן אל־אחמר. בתקופה שלו ישראל לא הפכה להיות הגטו היהודי שהיא היום תחת בנימין מיליקובסקי, יו"ר ועד הגטו שלנו, עם צבא הגטו שלנו שמחלק שבחים לחמאס ומשטרת הגטו שעוצרת רק יהודים. אנחנו חיים במדינה אנטישמית שמשרתת את האויבים שלנו ולא את האזרחים שלנו".ווכח, גם אותי הסיפור של חאן אל אחמר מרגיז. גם מרגיזה אותי ההחלטה של בג"ץ בנושא. היא הטריפה לי את השכל".

רועי עידן: "הם עושים מה שהם רוצים. בשלטון יושבת חליפה ריקה שלא מסוגלת לקבל החלטות. בנט ושקד היו צריכים להודיע אתמול בערב שהם עוזבים את הממשלה. זו בושה. זו אינה ממשלת ימין אלא ממשלת שמאל. כל הזמן אומרים שהשמאל מקצין ימינה- היום הימין מקצין שמאלה. ביבי זה מרכז שמאל היום. הממשלה שלנו היא ממשלת שמאל ומי שיושב בה משתף פעולה עם ממשלת שמאל".

אראל סג"ל: "עד שחאן אל־אחמר לא יפונה אתה בהחלט צודק. בג"ץ תוקע לקרדה היום לשרת המשפטים איילת שקד".

רועי עידן: "למה שלא יתקע? מישהו מתעסק איתו? בג"ץ דורש מאיילת שקד לנמק תוך עשרה ימים מדוע היא לא מדיחה את אפי נווה מלשכת עורכי הדין. כמדומני לשכת עורכי הדין אינו גוף ממשלתי. מה היא קשורה אליו בכלל?"

אראל סג"ל: "הגענו לדיפ שטייטל על סטרואידים".

אראל סג"ל: "אם אתה רוצה לדבר בצורה כזו חסרת כבוד זו זכותך. לנתניהו יש גם הישגים גדולים אבל בנושא הזה מגיע לו בוז".

רועי עידן: "מדברים על המשילות. הוא יוצא על חגי אלעד שהולך לדבר באו"ם, תראה מה הוא עושה".

אראל סג"ל: "אין משילות פה. שמעת מה המפכ"ל אמר שבוע שעבר?"

רועי עידן: "שיפטר את המפכ"ל".

אראל סג"ל: "אבל הכל עובד ככה".

רועי עידן: "אז שיפטר הכל. בעשר שנים אפשר היה לעשות די ויותר כדי לשנות את המצב".

אראל סג"ל: "אם הייתי ראש הממשלה היום הייתי מודיע לשרת המשפטים שממחר בבוקר בכל התיקים הביטחוניים שצריכים להגיע לבג"ץ ולבתי משפט שמי שייצג את המדינה הם עורכי דין פרטיים. אם המדינה לא מסוגלת להגן על עמדותיה שיביאו עורכי דין פרטיים שיעשו את זה".

רועי עידן: "ראש הממשלה שלנו הוא בנימין נתניהו שחוגג היום יום הולדת. ואני בטוח שבשנה הבאה נחגוג לו אותו במתנ"ס החדש של חאן אל־אחמר שייבנה מכספי משלם המיסים. אפשר גם לשנות את השם לחאן אל יאיר. הבעיה הגדולה היא שאין דין ואין דיין. ביום שקם הקיר הראשון היה צריך להרוס אותו. אי אפשר לחיות במדינה שאין בה חוק".

אראל סג"ל: "אין שוויון בפני החוק במדינת ישראל. יש משילות רק בין חדרה לגדרה. למה? כי אנשים מסכימים לקבל על עצמם את המשילות".

רועי עידן: "כי הם חיים בסרט שזו המדינה שלהם. הם לא מבינים שזו לא המדינה שלהם. זו המדינה של אל קסאם, של החבר'ה מחאן אל אחמאר ושל חמאסניקים שנכנסים דרך הגדר. זו לא המדינה שלנו".

אראל סג"ל: "המדינה שלנו היא עדיין מדינה חזקה".

רועי עידן: "ועוד פותחים היום את מעבר כרם שלום. למה פותחים אותו? האמת היא שבכלל לא סגרו אותו. הוא ממילא סגור בשבת".

אראל סג"ל: "אני מסכים איתך בזה שלדרג המדיני והפוליטי אין יותר תירוצים- שיתחילו לפעול. אמרתם שאתם מקימים ועדת חקירה- תקימו. אמרתם שאתם עובדים- תעבדו. תתחילו למשול ולהגיד לפקידים מה לעשות. אם הם לא יכולים לעשות זאת- תפנו את מקומכם והפקידים ימשלו".

רועי עידן: "אם הצבא לא מביא לכם תוכניות כמו שרציתם- תדרשו, אם לא - תפטרו אותם ותביאו גנרלים חדשים".

רצח רבין מי רצח את רבין ממשלת רבין אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד