י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בכנס הבחירות בבית הגרב"ד

ראש הישיבה: "מי שמצביע לדגל הוא מקדש שם שמים"

צפו בתיעוד וידאו, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בכנס הבחירות למען רשימת יהדות התורה בבני ברק ומועמדה לראשות העיר: "מי שמצביע עבור דגל התורה, הרשימה החרדית, הרי הוא מכריז בזה שמשה אמת ותורתו אמת. זו הכרזה שהשם הוא האלוקים"

הגרי"ג אדלשטיין במשאו אמש. צילום: שוקי לרר
הגרי"ג אדלשטיין במשאו אמש. צילום: שוקי לרר

במעונו של הגרב"ד פוברסקי ראש ישיבת פוניבז', התקיים אמש (ראשון) כינוס לראשי הישיבות בבני ברק, בהשתתפותו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, להצלחת רשימת יהדות התורה ג' וראש העיר בני ברק המיועד אברהם רובינשטיין. 

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נשא דברים בכנס ואמר, "כל מי שמצביע עבור דגל התורה, הרשימה החרדית, הרי הוא מכריז בזה שמשה אמת ותורתו אמת. זו הכרזה שהשם הוא האלוקים, שמשה אמת ותורתו אמת. ואפילו אם זה לא מוסיף למעשה, מה שיש יותר אנשים שמכריזים אנחנו הולכים בדרך התורה, בדרך התורה המסורה מדור דור, זה קידוש השם, וזה דבר גדול מאד".

בתיעוד המתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים' נראה ראש הישיבה אומר כי "מה שרואים שיש יותר מצביעים יותר מאמינים בתורת משה והולכים בדרך התורה זה קידוש השם, זה הכרזה, אפילו שלא משנה למעשה, עצם הדבר שרואים שיש יותר כפופים לדעת תורה, זה עצמו דבר גדול מאד, וזו זכות גדולה מאד, זכות של קידוש שם שמים. השם יעזור שבאמת יהיה קידוש שם שמים". 

בכינוס השתתפו עוד: הגרמ"ה הירש, הגר"ב ויסבקר, הגר"י הקר, הגר"ח פינשטיין, הגרמ"ב זילברברג, הגר"נ זכובסקי, הגר"א גרבוז, הגר"א כהנמן, הגר"י סטפנסקי, הגר"א פנחסי, הגר"ע טולדנו, הגר"י טולדנו, הגר"א פוסטבסקי, הגרצ"י גרשנוביץ, חה"כ משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר. אברהם רובינשטיין, מנחם שפירא ועוד.

הרב גרשון אדלשטיין הגרבד פוברסקי אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד