י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התייחסות ראשונה מבג"צ > צפו

פינדרוס ל'בחדרי' לאחר הדיון: "המלחמה לא נגדי - אלא נגד גדו"י"

בשעה הקרובה ייתנו שלושת השופטים את הכרעתם, האם לקבל את ערעורו של המועמד לראשות אלעד יצחק פינדרוס או להשאיר את פסילתו על כנה. בעודו ממתין להכרעה, הוא מתייחס ויורה אש: "קרה פה שפל חסר תקדים בציבור החרדי, הפעלת אמצעים מלוכלכים, שקרים" • צפו

פינדרוס ל'בחדרי' לאחר הדיון: "המלחמה לא נגדי - אלא נגד גדו"י"
יצחק פינדרוס בראיון לבחדרי חרדים מבג"צ צילום: ארי קלמן

הסתיים הדיון בערעורו על פסילתו של המועמד לראשות העיר אלעד יצחק פינדרוס. בית הדין שמע את טענות כל הצדדים ובאי כוחם. ההכרעה תתקבל בסביבות השעה 12:30.

לאחר צאתו מן הדיון, התייחס פינדרוס ושיתף את 'בחדרי חרדים' בתחושותיו, לקראת ההכרעה: "אני אופטימי בדבר אחר, נשלחתי על ידי גדולי ישראל, ועשיתי את ציווים של גדולי ישראל, על פי הייעוץ המשפטי שקיבלתי".

"אבל צריכים לשים לב מה היה מאחורי הדיון הזה", אומר פינדרוס ל'בחדרי חרדים', "קרה פה שפל חסר תקדים בציבור החרדי, הפעלת אמצעים, אפילו מלוכלכים, שקרים. לקחת בן אדם שנוסע לשמחת בית השואבה ולהתעלם ולכתוב שהוא לא ישן, שכולם יודעים שהוא ישן ושהם משקרים".

המועמד מבהיר כי "המלחמה היא לא נגדי, היא נגד גדולי ישראל ואין לי ספק שגם אם התוצאה שתהיה אשר תהיה, מלחמה נגד גדולי ישראל לא תצליח ויהי מה, הציבור החרדי יותר חזק מאותם קרמינלים".

לסיום הוא נשאל, האם הוא נשאר לגור באלעד?

"אני ממתין להחלטת בית המשפט, אלך למשלחי - גדולי ישראל, מועצת חכמי התורה ומועצת גדולי התורה וכאשר הם יורו עשיתי עד היום ואמשיך לעשות", השיב פינדרוס.

יצחק פינדרוס אלעד בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד