י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעוד

ח"כ יעקב אשר VS 'הפלג': "איפה האחריות?"

ח"כ יעקב אשר במתקפה אמש (ראשון) על אנשי 'עץ' בכינוס הבחירות של 'דגל התורה' שאולץ להתקיים במקום חילופי בשל עתירת פעיל הפלג הירושלמי • צפו בתיעוד

ח"כ יעקב אשר VS 'הפלג': "איפה האחריות?"
יעקב אשר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בשל העתירה שהוגשה נגד כינוס הבחירות שהיה אמור להתקיים אמש (ראשון) בבית הכנסת הגר"א והוחלף למקום אחר - חה"כ יעקב אשר במתקפה חריפה על הפלג הירושלמי.

ח"כ אשר אמר, "כשמגיעים למערכת מתחילים להפיץ שקרים וכל מיני המצאות כדי להזיק". לדבריו, "יש כאלה שמפרסמים נגדנו איך אנחנו מתעסקים בהקצאות, בשטחים, במוסדות ותפקידים, כשיש דברים יותר מהותיים להיאבק עליהם".

יעקב אשר עקץ את הפלג ואמר, "הרי אתם יודעים שלהתעסק בסגן ותפקידים, המשמעות זה לתת מענה לשכונה שמשוועת לבית כנסת, שמשוועת להקצאות של קרקעות לתלמודי תורה ובתי ספר".

בהתייחסו לפילוג החרדי בין 'אגודה' ל'דגל' אמר חה"כ אשר, "אתם הרי יודעים כמה אפשר לעזור לציבור כשיש נציגים טובים וכשיש הרבה נציגים וכוח בעירייה, אפשר לעזור בפרנסה. בהשגת משרות. בסיוע ותמיכה למוסדות שקורסים. זה הרי החיים שלנו".

אשר תקף בחריפות את אנשי הפלג הירושלמי, "עכשיו יש אנשים שמתחילים להגיד שיש נושאים יותר חשובים? אני לא זוכר שום נושא שאותם אנשים יצאו למלחמה מול ברקת בנושאים שקשורים לציבור. רק פעם אחת הם נלחמו, כשלא נתנו להם להפגין באיזה מקום. על זה הם נלחמו, לא על הקצאות ולא על שטחים".

בהמשך הטיח ביקורת נוקבת בנציגי אגודת ישראל בעיריית ירושלים, "תקחו את הפרוטוקולים של העירייה, תראו בכל הוועדות את הפעילות של שלושת הנציגים שלנו, על הקולות שלנו ישבו עוד נציגים שלא באו בכלל לבקר בקרית היובל, לא בגילה ולא ברמות ב'".

לדבריו, "הנציגים שלנו השתתפו בכל הישיבות על הנושא של קדושת ירושלים, בנושא השבת, על השכונות המעורבות, על תקציבים - שלושה אנשים בעיר כזו גדולה עם כל כך הרבה קליינטים בלעה"ר".

בהתייחסו לניסיון לבטל את אירוע הבחירות, אמר חבר הכנסת מ'דגל', "יש כאלה שמתעסקים בבג"צים האם לעשות כינוס בבית כנסת, אנחנו צריכים לדאוג לזכויות האברך החרדי, בשביל זה אנחנו פה ובשביל זה הנציגים שלנו יהיו שם בכפל כפליים, בכמות ובאיכות יותר גדולה, תחת הנהגת הרבנים ובשם השם נעשה ונצליח".

יעקב אשר ח"כ יעקב אשר דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד