י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שירתה אינטרסים פוליטיים?

חשד: הנערה ביימה שחרדים תקפו אותה

בת 16 תועדה לפני כחודש וחצי כשהיא יושבת על שפת מדרכה בטבריה וממררת בבכי, מועמד לראשות העיר פרסם את התיעוד בדף הפייסבוק שלו. לשוטרים קבוצה של דתיים רמו לכיוונה והעירו לה על לבושה הלא צנוע | כעת חושדים במשטרה כי המקרה לא התרחש

חשד: הנערה ביימה שחרדים תקפו אותה
צללית צילום: unsplash

חודש וחצי חלף מאז טענה נערה בת 16 כי הותקפה על ידי חרדים ברחוב המגינים בעיר טבריה, מאחר ולבשה גופיה. המשטרה פתחה מיד בחקירה, אולם על פי פרסום הבוקר של אלי סניור ב'ידיעות אחרונות', במשטרה בודקים אפשרות שהתקיפה כלל לא התרחשה.

שבוע לפני ראש השנה אשתקד, אורן קובי, מתמודד לראשות העיר טבריה, פרסם סרטון בו נראית נערה יושבת על שפת מדרכה ובוכה, "ראיתי קבוצה של דתיים באים לכיווני שהתחילו לקלל אותי והתקדמתי במהירות", סיפרה הנערה לשוטרים. "חמישה מהם רצו לכיווני...". לדבריה, הם צעקו לעברה הערות על לבושה "הלא צנוע".

במשטרת טבריה פתחו בחקירה לאיתור החשודים בתקיפה, "נפעל בכל האמצעים כדי לאתר את העבריינים ולמצות עימם את הדין" נמסר אז מדוברות המשטרה.

אלא שבתקופה האחרונה הגיעו מידעים נוספים למשטרה על המקרה, אשר הביאו לבדיקות נוספות. על פי הדיווח של אלי סניור ב'ידיעות אחרונות', בין היתר נבדק סרטון שצולם ומופץ בקבוצות וואטסאפ, בו נשמעת הנערה המותקפת שאומרת כי כל האירוע הזה בויים.

האם מדובר בסרטון שנועד לשרת אינטרסים פוליטיים? עדיין לא ברור מה האותנטיות של הסרטון אבל הוא הגיע גם לידי חוקרי המשטרה, שעדיין חוקרת את התיק כתקיפה, ואולם כעת נבדקים גם כיוונים אחרים.

שבועות אחדים קודם ל'תקיפה' המדוברת, דווח ב'בחדרי חרדים' על מקרה דומה באזור זה, כאשר בחורה צעירה בת 19 טענה כי הותקפה על ידי נערים בעלי חזות דתית, היות וחלפה על יד ישיבתם כשהיא אינה לבושה לרוחם.

טבריה לבוש לא צנוע חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד