י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלב השכונה

הגוי נטפל לשני החרדים - היכה ונעצר

גוי הכה הלילה, חרדי בבורו פארק מכיוון שעקב אחריו, הוא נפצע קלות ופונה לטיפול בבית חולים | מתנדבי ארגון 'שמירה בורו פארק' עיכבו אותו עד להגעת השוטרים שלקחו אותו לחקירה

הגוי נטפל לשני החרדים - היכה ונעצר
מעצר בבורו פארק צילום: Cwsp שמירה בורו פארק

לפני שעתיים, נעצר גוי אנטישמי בבורו פארק, ברחוב 13/42 לאחר שהיכה חרדי. ארגון 'שמירה בורו פארק', עיכב את הגוי עד להגעת המשטרה.

מתנדב ארגון השמירה, סיפר ל'בחדרי חרדים', שני חרדים שוחחו ברחוב בשעה 00:30 בלילה, לפתע ניגש אליהם גוי והחל לקלל ולגדף את היהודים, ואמר להם שהוא "רוצה להרוג את כל היהודים", דחף את אחד החרדים והחל לעזוב את המקום.

לאחר כמה דקות, הוא שם לב שהחרדים עוקבים אחריו, אחד מהם הזמין את ארגון שמירה וגם התקשר למשטרה, הגוי הסתובב לעברם והיכה את אחד מהם ופצע אותו באורח קל. החרדי פונה לבית חולים מקומי, בינתיים הגיעו למקום מתנדבים מארגון שמירה שעיכבו את הגוי עד להגעת השוטרים.

האירוע הזה מצטרף, לשורת אירועים בהם חרדים הוכו על ידי גויים במהלך החודש האחרון, כשהמפורסם שבהם הוא, ליפא שוורץ, בן ה-62 שהוכה קשות על ידי מוסלמי באמצע הרחוב, תיעוד שעורר סערה גדולה בארה"ב, שם דרשו ראשי הקהילה מבית המשפט למצות את הדין עם המוסלמי התוקף.

ארגון שמירה בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד