י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הראשון שמעיז להשיב מלחמה

סער לא נשאר חייב: נתניהו חצה קו אדום

לאחר שהואשם במרומז על ידי נתניהו בניסיון להדיחו, גדעון סער שבר שתיקה ועלה לשידור בגל"צ, שם קרא לנתניהו להציג ראיות או לחזור בו. וגם, "עליתי לדרגת איום על המשטר. אמרתי לרעייתי - לא מתקרבים לאף קונסוליה" | תגובת סביבת נתניהו: "כל העובדות מראות: גדעון סער הוא חתרן"

סער לא נשאר חייב: נתניהו חצה קו אדום
בנימין נתניהו וגדעון סער בימים אחרים צילום: פלאש 90

יממה סוערת במיוחד במערכת הפוליטית. לאחר הפרסום ב'ישראל היום' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חושש להקדים את הבחירות, כי בכיר בליכוד עושה יד אחת עם יריבו המר נשיא המדינה ראובן ריבלין, כשהכוונה היא להטיל את הרכבת הממשלה על ח"כ אחר, גם אם יזכה במירב הקולות, ולאחר שרמז אמש במסיבת יום הולדתו לשר לשעבר גדעון סער, הנאשם שובר שתיקה.

בראיון לוחמני שהעניק הבוקר (חמישי) לירון דקל ועמית סגל, אמר גדעון סער: "ראש הממשלה נתניהו בחר אתמול לטפול עלי עלילה שיקרית, יש מצבים בחיים שבאמת צריך לדעת לספוג והייתי בהרבה מצבים כאלה בחיים הציבוריים, אבל יש דבר שהוא חשוב יותר בפוליטיקה וזה האמת, ומה שקרה פה זה דבר חמור, זו חציית קו אדום".

לדברי סער, "לנתניהו יש הרבה אויבים. אני מעולם לא הייתי אחד מהם. להפך, שיתפנו פעול שנים ארוכות למען התנועה, למען המדינה, סיעתי לו המון להגיע לשלטון ולהיבחר לראשות הממשלה פעם אחר פעם".

סער לא עידן את מילותיו ותקף את ראש הממשלה ואנשיו, כשאמר, "לצערי הוא (נתניהו א.ק.) מוקף באנשים חורשי רעות ומזימות, שטובת המדינה וטובת הליכוד רחוקות מהם. צר לי שהוא בחר במודע בדרך הזאת - זו לא טובת הליכוד".

סער קרא לנתניהו לחזור בו מההאשמה, "אני קורא לראש הממשלה: הצג בפני הציבור ראיות או חזור בך".

השר לשעבר הזוכה לפופולריות בקרב אחוזים גבוהים בליכוד, גם שחרר אמירה הומוריסטית, "עליתי לדרגת איום על המשטר. אמרתי לרעייתי - לא מתקרבים לאף קונסוליה. שרון אמר לי פעם - אף אחד עוד לא בעט באריה מת. לא ארתע".

מקורב לראש הממשלה הגיב לדבריו של סער ואמר; "התגובה ההיסטרית של גדעון סער וגידופיו נגד ראש הממשלה נתניהו רק מוכיחים את מה שכל העובדות מראות: גדעון סער הוא חתרן שניסה להדיח את ראש הממשלה נתניהו בניגוד לרצון בוחרי הליכוד".

המקורב הוסיף ואמר, "תאוות הכוח שלו גרמה לו שלא להיזהר בשבועות האחרונים, כשדיבר עם שרים וחברי כנסת וחשף את מזימתו להדחת נתניהו, אחרי שרה"מ יוביל את הליכוד לניצחון בבחירות".

גדעון סער בן ה-51, שימש בעבר כמזכיר הממשלה בממשלת נתניהו הראשונה, כעבור כמה שנים, הוא הצטרף לפוליטיקה ושימש כשר הפנים וכשר החינוך בממשלות ישראל תחת נתניהו. 

בפריימריז שהתקיימו בקרב חברי מרכז הליכוד, זכה סער פעם אחר פעם לאחוזי התמיכה הגבוהים ביותר והגיע פעמיים ברצף למקום השני אחר נתניהו.

סער נשוי כיום למגישת המהדורה המרכזית ב'כאן 11' גאולה אבן, שגילתה תושיה אמש כאשר הגיעה לדיווח אודות הסערה התורנית, היא הצהירה בגילוי נאות את עובדת היותו בעלה והעבירה את רשות הדיבור בנושא לראש הדסק הפוליטי בערוץ , יואב קרקובסקי.

גדעון סער הליכוד בנימין נתניהו פוליטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד