ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
רצח המיליארדרים היהודים

המשפחה מציעה: 7 מיליון דולר למסייע במידע

המשפחה מציעה: פרס של 7.6 מיליון דולר למי שיביא מידע על הרצח של זוג המילארדרים היהודים • עורך הדין של המשפחה: "המשטרה לא חקרה את הרצח בצורה הנכונה. הפרס נועד להפעיל לחץ על המשטרה בטורונטו"

המשפחה מציעה: 7 מיליון דולר למסייע במידע
PIXABAY

עורך דין קנדי פרסם ביום שישי האחרון כי משפחת הזוג שרמן שנרצחו בביתם, הבטיחה פרס של עשרה מיליון דולרים קנדיים - סכום השווה 7.6 מיליון דולר אמריקאי - למי שיביא מידע על הרצח של הזוג.

עורך הדין, ברייאן גרינספן, אמר לתקשורת בקנדה כי "המשטרה לא חקרה את הרצח בצורה הנכונה". לדבריו: "משפחות הנרצחים הבטיחו את הפרס למי שיביא מידע שיוביל למעצרם של הרוצחים, אנחנו מנסים להדליק את האש כדי לספק תמריץ לציבור לבוא עם מידע, וגם כדי להפעיל לחץ על המשטרה בטורונטו".

עורך הדין הוסיף כי הוא מצפה ממשטרת טורונטו לעזור להם בחקירה הפרטית שהם עורכים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בארי בן ה-75 ואשתו האני בת ה-70, נמצאו מתים ב-15 בדצמבר בסוף השנה שעברה - לאחר שנחנקו על ידי חגורות עור.

בארי שרמן ז"ל. באדיבות המצלם

שרמן, הוא המייסד של חברת התרופות 'אפוטקס'. בתחילה היו שמועות שהזוג התאבד, אך השמועות מהר מאד הוכחשו על ידי המשפחה. יצוין כי הונו של שרמן נאמד ב-3.2 מיליארד דולר.

"נסיבות מותם נראים חשודים ואנחנו מטפלים בכך", אמר מיד לאחר הרצח מפקד המשטרה, דיוויד הופקינסון, במסיבת עיתונאים שנערכה מחוץ לביתם של בני הזוג.

הופקינסון ובלשי מחלק הרצח של משטרת טורונטו מסרו לעיתונאים לאחר הרצח כי לא נמצאו ראיות לפריצה לדירה.

בארי שרמן, בן 75, ייסד את חברת אפוטקס ב-1974 עם שני עובדים. מגזין 'פורבס' העריך את הונו ב-3.2 מיליארד דולר. חברת אפוטקס מעסיקה 11 אלף עובדים והיא יצרנית תרופות גנריות מהגדולות בעולם.

חוקרים פרטיים שחקרו את מותם המסתורי של הזוג היהודי מטורונטו ואשתו, שנמצאו מתים בביתם הודיעו לאחר הרצח כי הם מאמינים שהם נרצחו על ידי מספר רוצחים.

המידע החדש סותר את התיאוריה שנפוצה כי בארי והאני שרמן, מתו מהתאבדות - רעיון שנחשב לבדיוני על ידי אלה שהכירו היטב את שרמן.

רצח פרס טורונטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד