י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הכפר שעומד בעין הסערה

אבן נזרקה מחאן אל אחמר ופגעה ברכב נוסע

רכב שחלף על פני המאחז הבדואי שעתיד להתפנות בהוראת בג"צ, ספג הבוקר אבן שגרמה לניפוץ חלון הרכב הימנית | "הרגשתי ושמעתי מכה באוטו, מיד לאחר מכן התרסקה השמשה הצדדית של הרכב", סיפר הנהג שהגיש תלונה במשטרה

שמשת הרכב המנופצת
שמשת הרכב המנופצת צילום: מועצת בנימין

היום (שני) בשעות הבוקר המאוחרות, נפגע רכב חולף מאבן שנזרקה עליו מחאן אל אחמר. המאהל הבדואי חאן אל אחמר הינו מאהל בלתי חוקי אשר בג"צ הורה לפנותו אך מדינת ישראל בהוראת ראש הממשלה נתניהו מעכבים את ביצוע הפינוי.

ראובן צנעני, תושב מצפה יריחו שרכבו נפגע ושמשת חלונות התנפצה, הגיש תלונה למשטרה וסיפר "נסעתי לכיוון מישור אדומים. כשעברתי את חאן אל אחמר, הרגשתי ושמעתי מכה באוטו, מיד לאחר מכן התרסקה השמשה הצדדית של הרכב". צנעני הוסיף "המשכתי בנסיעה עד לצומת מישור אדומים, שם בחנתי את הנזק. לאחר שראיתי כי חוץ מהפגיעה ברכב הכל בסדר, נסעתי למשטרה להגיש תלונה וכן עדכנתי את ישראל גנץ סגן ראש המועצה על מה שקרה".

ישראל גנץ, סגן ראש מועצת בנימין והמועמד לראשות המועצה, אמר: "ניסיון הרצח שבוצע מחאן אל אחמר על אזרח ישראלי שנסע בכביש מספר 1 של מדינת ישראל, מוכיח שוב כאלף עדים, כי על ראש הממשלה להפסיק את הניסיונות להשאיר את הבדואים במרחב אדומים ואנו דורשים ממנו לקיים את החלטת בג"ץ המורה על העברתם לקיבוע אבו דיס באופן מיידי".

יידוי אבנים טרור אבנים חאן אל אחמר צו הריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד