י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כולם המומים. הלב נקרע"

הותר לפרסום: ההרוגים - תושבי פסגות

שעות לאחר התאונה המזעזעת בכביש 90 סמוך למלונות ים המלח, הותר לפרסם כי מדובר בבני משפחה תושבי הישוב פסגות בבנימין, זוג הורים ושישה ילדים | תושב פסגות, ישראל גנץ, אמר "התבשרנו בשורה איומה ונוראה. העיניים דומעות. הלב נקרע ומסרב להאמין. הדעת אינה תופסת"

הותר לפרסום: ההרוגים - תושבי פסגות
תאונה קטלנית בכביש 90 סמוך לים המלח צילום: נתי שפירא

שעות לאחר התאונה המזעזעת בכביש 90 סמוך למלונות ים המלח, הותר לפרסם כי מדובר בבני משפחה תושבי הישוב פסגות בבנימין, זוג הורים ושישה ילדים.

בשלב זה טרם ברורה סיבת התאונה במהלכה התנגשו שני כלי הרכב ואחד מהם החל עולה באש על יושביו, משפחה שלימה. בנוסף, פונו לבית החולים שלושה מיושבים הרכב הנוסף, תשובי גבעות החדשה, וחוקרי המשטרה יגבו את עדותם במהלך השעות הקרובות, בכפוף למצבם הרפואי.

"אסון גדול ביותר פקד את יישובנו" נמסר מהישוב פסגות, "המומים וכואבים אנו מודיעים כי בתאונת דרכים קשה שארעה בצהרים ליד ים המלח, נספתה משפחה. ברוך דיין האמת".

המועמד לראשות מועצת בנימין, תושב פסגות, ישראל גנץ, אמר "התבשרנו בשורה איומה ונוראה על לכתה בטרם עת של חבריי ושכניי בפסגות שבבנימין, משפחה שלמה, הורים וששת ילדיהם. כולנו המומים. העיניים דומעות. הלב נקרע ומסרב להאמין. הדעת אינה תופסת".

המועמד הודיע כי "לעת עתה עצרתי את פעילותי המתוכננת להמשך היום, בדרכי חזרה למשפחתי ולחברי לישוב ולהערכת מצב עם גורמי המקצוע. פעילים וחברים יקרים - נוכח האבל הכבד שנפל על כולנו, אבקש להתנהל בצורה ממלכתית, להמעיט בגילויי שמחה, לכבות את המוסיקה לחלוטין ולכבד את זכרה של המשפחה".

תאונת דרכים פסגות ים המלח כביש 90 אסון משפחת עטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד